9 metode eficiente de a te conecta cu blogerii din domeniul tau

Colaborarea cu alți bloggeri creează relații profesionale care pot fi utilizate pentru atingerea obiectivele. Conform rezultatelor celor mai recente studii de specialitate, colaborarea sociala este cheia obtinerii celor mai bune rezultate in blogosfera. Indiferent daca obiectivul este atingerea unui public nou sau adaugarea unei voci proaspete blogului personal, colaborarea cu alți bloggeri este întotdeauna o opțiune bună. Lipsa de conexiuni bune pot fi periculoasa pentru orice afacere de acest tip.

Conectarea cu alte persoane din blogosfera se poate întâmpla in diferite moduri. Prezentul articol reprezinta un ghid practice adresat tuturor persoanelor care doresc sa-si mareasca comunitatea online de pe blog, fiind prezentate sfaturile cele mai importante ale specialistilor pentru obtinerea acestui obiectiv.

9 Metode eficiente de a te conecta cu blogerii din domeniul tau

Grupurile Mastermind

Un Mastermind este un grup închis în care bloggeri împărtășesc cunoștințele lor. Aceasta este, insa, adresat exclusiv bloggerilor. S-ar putea să includă profesioniști din domeniul de referinta al grupului. Asadar, grupurile Mastermind nu numai că oferă fundalul perfect pentru dobândirea cunoștințelor referitoare la bloguri, dar ele oferă si locul ideal pentru conectarea cu  alti bloggeri. Este, de asemenea, un loc fantastic pentru a obține idei pentru un conținut nou și interesant.

Postarea comentarilor pe alte bloguri

Postarea comentarilor pe un alt blog reprezinta principal modalitate prin care bloggeri decid sa colaboreze intre ei. De multe ori se recurge la un schimb din ambele directii, in sensul ca daca unul din bloggeri comenteaza pe un alt site, de cele mai multe ori acesta ii intoarce favorul, publicand comentarii la randul lui. Exista, de asemenea, si alternativa platirii unui alt blogger pentru prestarea de astfel de servicii. Aceasta metoda este suficient de buna pentru a spori experienta utilizatorului. Specialistii recomanda bloggerilor sa evite sa se gandeasca la postarea de comentarii pe alte bloguri in termeni de SEO si sa inceapa sa priveasca acest aspect din punctul de vedere al calitatii continutului.

Proiectele de grup

O altă activitate de grup este reprezentata de inițierea unui proiect de grup. De exemplu, un grup de bloggeri se pot strange împreună pentru a produce un capitol al unei cărți electronice. Fiecare blogger produce o bucată de conținut unic și un editor leaga totul la un loc. Toți bloggeri implicați vor promova apoi postarea pe site-ul lor. Astfel, fiecare blogger isi va redirectiona traficul catre ceilalti bloggeri, avand loc un schimb reciproc de contacte.  Cea mai bună parte este ca acest lucru se poate realiza în orice industrie.

Crowdsourcing-ul

Un exemplu de crowdsourcing poate fi atunci cand un utilizator pune o întrebare într-un grup pe Facebook cu privire la o anumită nișă. Specialistii au remarcat ca foarte multi bloggeri au raspuns foarte repede la intrebare si astfel se creeaza un mic grup de discutie. Acesta este si un mod indirect de a produce un nou conținut, deoarece raspunsurile utilizatorilor pot reprezenta o buna sursa de informare.  De asemenea,  de cele mai multe ori blogerii vor da share postarii intrucat acesta reprezinta un continut interesant pentru comunitatea din care fac parte.

Pinterest

Pinterest nu este o platformă de social media pentru toată lumea. Dar pentru bloggeri, este o resursă esențială. Este recomandat ca acestia sa isi creeze propriul folder pentru a începe aprovizionarea și partajarea imaginilor. Din punct de vedere practic, aceasta este o modalitate foarte bună de a crea o bancă de imagini pe care le utilizatorul le poate utiliza apoi in postarile sale. Specialistii sugereaza, de asemenea, bloggerilor sa adune grupuri de bloggeri selectati pe nise, sa creeze apoi board-ul grupului si rotatia pin-urilor. Descrierea fotografiilor trebuie sa fie cat mai bogata in cuvinte-cheie pentru a-si atinge obiectivul.

Listarea bloggerilor favoriti

Cititorii adora aceste posturi intrucat ele reprezinta practic modalitatea de introducere in grupurile de oameni in care bloggerul are încredere. Astfel, ei se pot conecta in comunitati de nisa din care pot afla informatii care ii intereseaza cu adevarat. Si, practic, este o postare foarte simpla – bloggerul pur si simplu listeaza oamenii din blogosfera care ii plac. Multi dintre acestia probabil vor aprecia aceasta initiativa si se vor conecta automat cu bloggerul care l-a recomandat. Aceasta modalitate reprezinta, pana la urma, o forma de publicitate care nu presupune bani.

Party link

Party link-ul se realizeaza atunci cand o echipa de bloggeri impartasesc reciproc munca fiecaruia pe toate platformele disponibile. Se multiplica astfel timpii de expunere, bloggerii fiind introdusi in noi segmente de public. În schimb, este o modalitate excelenta de conectare cu un public nou prin intermediul canalelor media sociale și prin site-urile colegilor bloggeri. Prin aceasta modalitate se pot strange multe bloguri mici care aducandu-si audienta impreuna, pot crea o comunitate mai mare.

Crearea de relatii puternice cu alti bloggeri

Crearea de relații solide între bloggeri nu este ceva ce poate fi realizat rapid. Este nevoie de încredere între cele două părți. Ei nu doresc să se asocieze cu cineva care este mai puțin onorabil decât ei înșiși. Încrederea este greu de obtinut în blogging și nimeni nu vrea să facă un compromis prin asocierea cu persoane nepotrivite. Daca bloggerul stie ce sa aleaga, dupa cateva colaborari va avea în curând o rețea profesionista.

Interesul constant pentru blogurile noi

Doar citind alte bloguri – orice alte bloguri – o persoana poate fi mereu la curent cu tendintele momentului. Evident ca este recomandat sa fie urmarite blogurile din nisa proprie, insa extinderea atentiei si catre alte domenii nu poate aduce decat beneficii celui care o face. De multe ori bloggerul gaseste unde nici nu isi imagina atat subiecte noi pentru continut cat si persoane interesante cu care se poate conecta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *