Intrebarea de un milion de dolari – cum sa iti alegi agentia pentru marketing digital ideala pentru compania ta?

Asadar, te gandesti sa colaborezi cu o agentie de marketing? Super! Acum este momentul sa gasesti compania perfecta! Aminteste-ti, agentia de marketing pe care o alegi iti poate ridica sau cobora afacerea online. de aceea ar trebui sa iti faci timp pentru o asemenea alegere. Am vazut companii care au imbogatit oameni si alte companii care le-au cheltuit timpul si banii degeaba.

Iata la ce trebuie sa fii atent cand vine vorba de o companie de marketing digital pe care trebuie sa o alegi.

1. Asigura-te ca aceasta companie are review-uri pozitive

Inainte de toate, o companie de acest fel trebuie sa aiba rezultate bune. Fa rost de istoricul companiei. De cat timp este pe piata? Ce rata de succes a inregistrat? Daca firma cu care vrei sa colaborezi nu se poate lauda cu cateva campanii victorioase de marketing digital, atunci nu este alegerea potrivita.

2. Cu cat are mai multa experienta, cu atat mai bine (pe nisa ta)

Desi succesul este foarte important, este de asemenea o idee foarte buna sa lucrezi cu o companie care are experienta pe piata. Cel putin cativa ani…

De ce? Pentru ca fiecare situatie este diferita. O companie de succes cu site-uri e-commerce nu este neaparat o alegere buna pentru afacerea ta de constructii, de exemplu. Atunci cand te gandesti sa iei legatura cu o agentie de marketing digital, cauta cv-urile persoanelor cu care vei colabora. Asigura-te ca acestea au experienta necesara de care ai nevoie pentru a-ti atinge telurile.

3. Recomandarile conteaza mult

Un alt lucru pe care trebuie sa il faci este sa verifici recomandarile, referintele.

Chiar si o companie cu mai multe campanii de succes de marketing digital si cu un personal cu o experienta bogata poate avea probleme cu relatiile cu publicul, din cand in cand. De aceea ar trebui sa vorbesti cu clientii din prezent si cu cei din trecut.

4. Cum arata marketingul acestora?

Din fericire, exista o modalitate foarte buna de a determina cum companiile de marketing digital cu care vrei sa incepi o colaborare iti va promova brandul. Te poti ghida dupa felul in care compania isi promoveaza propriul brand.

De asemenea, ar trebui sa petreci ceva timp uitandu-te pe site-ul web al companiei. Este usor sa navighezi pe el? Promoveaza cu succes serviciile companiei? Are aspect profesional? Daca site-ul propriu nu te convinge sa devii clientul acelei agentii, atunci cu siguranta nu ii va convinge nici pe altii sa devina clientii tai.

Mai mult, uita-te si pe blogul companiei. Se posteaza in mod frecvent pe el? Are un continut fresh, relevant? Continutul este scris corect?

In cele mai multe cazuri, continutul de promovare reprezinta o parte importanta din strategia de marketing online. De aceea trebuie sa colaborezi cu o companie care isi promoveaza propriul brand prin continut original.

Uita-te pe site si asigura-te ca agentia face treaba buna in mediul online, atragand clienti.

Ce spui de marketingul companiei pe site-urile de socializare? Verifica-i conturile pe aceste site-uri pentru a vedea cat de des se posteaza update-uri. Fii atent la like-uri, share-ui si asigura-te ca aceasta companie influenteaza marketingul digital.

Nu in ultimul rand, fii atent la cat de bine foloseste compania mijloacele multimedia pe propriul site web. Ar trebui sa vezi imagini, infografice si videoclipuri.

5. Au acesti profesionisti calificarea de care ai nevoie?

Poate ca nu iti trebuie un portofoliu intreg de servicii de marketing digital. Cu siguranta, afacerea ta poate fi prea mica pentru a-ti permite mai multe astfel de servicii. In acest caz, este bine sa te specializezi.

De exemplu, poate iti doresti SEO local pentru afacerea ta in constructii. In acest caz, probabil ca nu esti interesat de optimizarea ratei de conversie sau de serviciile pay-per-click.

Daca te regasesti in aceasta situatie, alege sa colaborezi cu o companie care se specializeaza in domeniul de care ai nevoie.

Tine cont ca exista numeroase companii de marketing cu oameni specializati pe diverse domenii. Nu fii reticent sa colaborezi cu una din acestea, chiar daca nu ai nevoie de toate serviciile lor.

6. Intelege adevarata valoare

Daca esti administratorul sau responsabilul unei companii mici sau mijlocii, ai putea fi tentat sa apelezi la compania de marketing digital cu cele mai mici tarife. Rezista tentatiei. De ce? Pentru ca nu neaparat ce este mai ieftin, este si mai bun. Acest lucru este valabil in marketingul digital.

In schimb, cauta o companie care ofera servicii de valoare. Vei cheltui putin mai mult, insa vei fi multumit de rezultate. Daca te zgarcesti, vei pierde cu siguranta si acei putini bani.

7. Reputatia conteaza pana la un anumit nivel, insa nu este totul

Viziteaza pagina principala a companiei si cauta incet o lista de clienti de renume. Daca nu gasesti o asemenea lista, probabil va trebui sa cauti alta agentie.

De ce? Pentru ca o firma cu cativa clienti cunoscuti stie cum sa le satisfaca asteptarile.

8. Pe ce pagina sunt situati?

Un alt criteriu pentru a alege o companie care se ocupa cu servicii de marketing digital este sa o cauti pe Google. Apare pe prima pagina daca dai o cautare a serviciilor oferite? Are reclame?

Tine cont ca exista numeroase companii care incearca sa se promoveze prin titlul SEO. De aceea ar fi mai bine sa cauti pe Google cuvintele cheie + numele orasului in care se afla, pentru a-ti face o idee despre cat de bine se descurca cu SEO local.

9. Gaseste cateva rapoarte de tip mostra

Orice agentie de marketing digital online va genera astfel de rapoarte. Intreaba despre cele pe care le poti primi si tu si cat de des le bei primi.

Gaseste-ti agentia de marketing digital perfecta

Exista un motiv bine intemeiat pentru care majoritatea companiilor colaboreaza cu agentiile de marketing. Marketingul are rolul de a obtine rezultate exceptionale, de a ajuta la expansiunea companiei si de a aduce o expertiza concludenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *