Panou publicitar inedit

Panourile publicitare au luat amploare în urmă cu puțin timp la noi în țară. Este un mod de publicitate ce poate reprezenta aproape orice firmă din orice domeniu. Este simplu de amplasat și chiria acestora nu se ridică tocmai la sume exorbitante. Aceste panouri sunt niște reprezentări ai brandurilor, sunt bine gândite și pline de creativitate. Dacă omul le privește destul de des devin persuasive, devin niște flashuri în mintea noastră.

Panoul inedit, al unor creatori a stârnit zâmbete, controverse dar ceea ce e cel mai important a stârnit notorietate salonului în cauză. A atras atenția asupra unor lucruri simple.

Ceea ce apreciez eu la acești oameni creativi este modul în care transpun idea generală de cosmetică. În loc să aleagă vreo femeie perfectă, care sigur atrage privirea inclusiv femeilor, ceea ce este dovedită. Au ales să aplice o viziune proprie în locul celor deja bine cunoscute și anume a a faptului că sexul vinde.
Sunt sigură că atunci când vedeți câte-o coafură extravagantă, una care este modernă începeți să vi-l doriți și să vă îndreptaţi către acel salon, care reprezintă imaginea. Și dacă stăm bine să ne gândim oare ce panou sau imagine vizuală ne-ar atrage să intrăm într-un salon de cosmetică? O față perfectă cu sprâncene naturale și de o formă perfectă? Poate dar toți știm că sunt prelucrate în photoshop, așa că…

Citeste si:  Cum să ții moartea la distanță

pe mine chiar m-au convins, pe voi?

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

SunShine

|Va invit pe blogul meu Sunshine Blog| |Daca iti plac articolele mele aboneaza-te la  RSS Feed-ul Blog Event !|

4 thoughts on “Panou publicitar inedit

  • December 14, 2011 at 8:10 pm
    Permalink

    Problema este ca clientul de multe ori nu intelege ca consumatorul raspunde mult mai repede la astfel de activitati.

  • December 15, 2011 at 6:04 am
    Permalink

    Inr-adevăr trebuie găsit clienți open mind pentru a implementa o astfel de idee.

  • December 15, 2011 at 8:07 am
    Permalink

    Imi aduce aminte de jocul copilariei mele, "Pasarica" muta-ti cuibu'! :D

  • December 18, 2011 at 10:44 am
    Permalink

    Conform ultimelor studii, clientii din Romania au incetat sa cumpere orice si oricand. Au devenit mai chibzuiti si nu se mai lasa atat de usor "indrumati" de publicitate. Batalia acum se duce pe brand. Esti fortat sa iesi in fata si sa-ti creezi o identitate online si offline pe limbajul si intelesul target-ului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *