Promovează-ţi afacerea pe Google Adwords

Salutare, Eugen Stefan Sotropa la butoane.

Fie că ai un site / blog personal şi doreşti să-l promovezi pentru audienţă sau fie ai o afacere pe Internet depinzi 90% de Google. Şi a asta pentru că gigantul motor de căutare este şi va rămâne numărul unu mult timp de acum încolo, şi pentru faptul că algoritmii care clasifică un site sunt într-o oarecare măsură cunoscuţi (5% dacă mă întrebaţi pe mine).

Dacă vrei părerea mea, îţi spun că Google Adwords este o metodă excelentă de a atrage clienţii. Folosesc acest serviciu de mult timp şi pot să spun din experienţă lacunele dar şi avantajele acestui sistem.

Reţeaua de căutare

Dacă alegi să-ţi promovezi site-ul pe reţeaua de căutare, va trebui să faci un keyword research înainte să vezi care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta şi care au cel mai mare potenţial. Uită-te la concurenţa ta (mă refer la minim 3 site-uri concurente), analizează-i din punct de vedere SEO şi compară. Te va ajuta să-ţi îmbunătăţeşti site-ul şi strategia. În cel puţin o săptămână, poţi să-ţi faci o idee care sunt cuvintele cheie care au cel mai mare impact. Renunţă la cuvintele cheie care nu au conversii mari. Caută calitatea, nu cantitatea.

Reţeaua de căutare este bună din punctul meu de vedere doar pentru o anumite nişe. De ce spun asta? Pentru că pe unele nişe se licitează a prost. De exemplu, pe SEO sau optimizare SEO un click poate costa 2 euro. Din proprie experienţă, rata de conversie medie este de 3%. Astfel că la 100 de click-uri obţii 3 clienţi. Este rentabil doar pentru unii. De exemplu, dacă vând camere de 3000 de euro, şi am profit 150 euro pe cameră vândută, îmi convine să vând 3 camere, să am profit 450 euro în total şi să investesc 200 euro în promovare. În schimb, dacă vând o haine şi am profit 10-50 ron pe haină, şi vând să zicem, 10-20 bucăţi, şi bag 150-200 euro în promovare, deja ies pe minus.

Citeste si:  CONCURS : BLOGEVENT TE AJUTA SA TE DEZVOLTI IN LUMEA 2.0

De aceea când vine vorba de reţeaua de căutare, webmasterii şi patronii de afaceri online apelează la optimizare pentru a fi organic în top 10 pe Google. Personal, recomand o optimizare SEO de calitate de la e-Advertising.

Reţeaua de tip display

Sau promovarea afacerii / site-ului tău prin bannere. Pentru afacerea mea, acest tip de promovare are cel mai mare efect. Cu un buget de 200 RON / săptămână reuşesc să aduc 140-160 de vizitatori unici, direct interesaţi de serviciile mele. Rata de conversie este tot de 3% însă numărul de clienţi este mai mare decât în reţeaua de căutare. Astfel că, într-o săptămână reţeaua de tip display îmi aduce 4-5 clienţi. De când am început promovare prin bannere, încasările au crescut cu 20%. Investiţia săptămânală în Google Adwords este una care merită din punctul meu de vedere, deoarece pe final de săptămână eu merg pe profit şi asta contează.

Pentru cei care nu au folosit niciodată Adwords-ul şi doresc să testeze şi să folosească serviciile celor de la Google, în special mă adresez proprietarilor de afaceri online, ofer un cupon de 200 RON gratuit de la Google, care va necesita o investiţie de 50 RON din buzunar pentru a activa suma. Practic cu 50 RON, puteţi să alocaţi un buget de 5 euro pe zi şi să vă promovaţi timp de 11 zile în reţeaua de tip display de la Google.

Citeste si:  Despre SEO şi motoarele de căutare

Stimă

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Eugen Sotropa

CEO la e-advertising.co Dacă îți plac articolele mele, abonează-te la feed-ul RSS Blog Event.

One thought on “Promovează-ţi afacerea pe Google Adwords

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *