Culmea rasfatului pentru clientii hotelului Burj al Arab

Se stie ca hotelul luxos din Dubai Burj al Arab este o locatie de vis, un loc al opulentei unde multi isi doresc sa ajunga, putini reusesc pentru ca prin luxul sau este exclusivist. Cu un record de 7 stele mai nou hotelul atrage nu numai cu oferte complexe dar si cu tehonlogia.

Culmea rasfatului la Burj al Arab

Clientii hotelului Burj al Arab sunt intampinati cu un iPad pe care il au la dispozitie pentru a-l folosi pe durata sederii. Nu este oferit cadou ci in spiritul luxului sta la dispozitia clientilor pentru usurinta de a afla informatii, de a stabili programul zilei de la cine comandate la orice alt serviciu pe care acest hotel il dispune.

 burj-al-arab-adds-24-carat-gold-ipad-to-menu_4_1

Partea si mai interesanta care ne face sa credem ca totul este atat de mic intr-o lume atat de mare este ca iPad-ul este oferit si spre vanzare, in magazinul de suveniruri. Devine astfel doar o alta emblema a hotelului, un alt simbol al luxului. Nu este insa prima data cand o astfel de practica vine ca un rasfat pentru clienti desi reprezinta a mia parte din ce reprezinta rasfatul si confortul  unui client cazat la Burj al Arab. In numele unei cauze nobile, militand alaturi de cei parte din programul de prevenire a cancerului la san iPad-urile au fost roz, ca semn al campaniei.

Citeste si:  Ritmul stresant al zilelor noastre si eficienta pastilelor pentru energie

Desi un iPad nu este chiar atat de spectaculos ca si cadou pentru ca vin din partea hotelului care a uimit intreaga lume, pentru ca pretentiile sunt mari dar pe masura titulaturii caci nu numai o data Burj al Arab a fost numit  “cel mai bun hotel din lume” culmea rasfatului echivaleaza cu iPad-uri placate cu aur de nu mai putin de 24 de carate.

Lux la cea mai inalta putere, ghidul virtual de care poti dispune o data ce te-ai cazat la Burj al Arab este un nou trend insa o mica parte a magnificului care te surprinde aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *