Obiceiuri zilnice benefice

obiceiuri
obiceiuri

Programeaza un calendar universal pe telefonul, tableta sau computerul tau. Aceasta este o modalitate grozava de a-ti elibera ceva spatiu in creier pentru alte lucruri si mai urgente si importante si iti va intra ca obiceiuri zilnice. A te ingrijora nu te va ajuta nicicand si nici nu a ajutat pe nimeni niciodata. Stiind ca ai la indemana un reminder care iti va aparea pe ecranul telefonului atunci cand trebuie te va ajuta sa te eliberezi de stres.

Ia cu tine pranzul pentru la munca. Pregateste-l inca de seara dinainte de ziua de lucru. Mancarea preparata acasa este de obicei mult mai sanatoasa si mai putin scumpa decat daca este vorba de a merge in pauza de masa pe undeva sa mananci si la fel si in cazul comandarii de mancare de la firmele de catering. Asemenea obiceiuri zilnice nu te pot ajuta decat sa fii mai sanatos si sa te mentii in mod constant in miscare.

Opteaza pentru fructe integrale cum ar fi merele, bananele, perele, mango, pomelo, struguri sau prune sau pentru legume cum ar fi morcovul, salata, rosiile sau castravetii si chiar ridichile de sezon, dar de asemenea nu uita nici de nuci, pentru o sanatate generala. Asta trebuie facut in special pentru sanatatea ta, deoarace daca mananci sanatos, vei fi si mult mai sanatos.

Citeste si:  Povestea inelarului

Foloseste o oala de pamant. Daca esti ingrijorat in legatura cu faptul ca vei ajunge acasa si va trebui sa faci masa la timp, investeste intr-o tigaie mai buna, de pamant sau lut mai bine zis. Aceasta este una dintre cele mai bune si sanatoase modalitati prin care iti poti face cina, cu mai putin efort si fara prea mult tam-tam.

Pregateste legumele si condimentele de cu noaptea, apoi arunca-le intr-o astfel de oala dimineata si da foc aragazului sau cuptorului cand ajungi acasa. Pana sa iti dai seama, mancarea ta se va gati frumos si bine si in casa va mirosi frumos, dar tu vei avea si ceea ce manca imediat fara a trebui sa astepti prea mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *