Exercitii pe care ar trebui sa le faci zilnic

In afara de yoga, o alta activitate fizica care relaxeaza atat trupul cat si mintea poate fi legata de exercitii tibetane cunoscute si sub denumirea de “Fanata Tineretii”. Aceasta practica intareste si intinde principalii muschi din corp. Specialistii recomanda practicarea unei astfel de activitati, care se poate face in doar 10 minute.

Miscarile de reechilibrare si perceptie a mediului

Acest program poate dura cu cateva minute in plus, in functie de ritmul personal. Se fac 21 de repetari pentru fiecare ritual in parte, deoarece cifra “21” este considerata cea a remodelarii si a refacerii, dar si a perfectiunii.

  1. Foc. Aseaza-te intr-o pozitie de facut genuflexiuni, cu mainile si picioarele departate mai mult decat latimea umerilor. Trage aer in piept, lasa greutatea pe brate si arcuieste coloana ducand capul pe spate. Indoaie genunchii si ridica-ti posteriorul in sus formand un V intors si adu barbia spre piept. Efectueaza miscarea in timp ce expiri.
  2. Apa. Aseaza-te pe podea, in fund, si departeaza picioarele putin tinand mainile pe langa corp si palmele pe podea, cu degetele catre in fata, exact langa posterior. Apleaca barbia spre piept, inspira si ridica posteriorul indoind genunchii. Lasa toata greutatea pe umeri, care trebuie sa ramana extinsi si ridica trunchiul pana cand devine paralel cu podeaua, iar capul lasa-l pe spate. Expira in timp ce revii la pozitia initiala.
  3. Aer. Din pozitia drepti, coboara in genunchi si tine picioarele lipite, cu degetele in pozitie verticala. Tine mainile pe langa corp si pozitioneaza palmele sub fesieri, pe cvadricepsul femural. Apleaca barbia inspre piept si inspira, apoi ridica barbia si du capul pe spate si cambreaza usor coloana. In timp ce te lasi pe spate, sprijina-te cu palmele de cvadricepul femural si expira.
  4. Pamant. Intinde-te pe podea, pe spate, pe o saltea yoga. Pune mainile pe langa trunchi si pozitioneaza palmele pe podea, iar picioarele tine-le lipite. In timp ce ridici capul de pe podea, pune barbia in piept si tot in acelasi timp ridica si picioarele pana ajung in pozitie verticala. Tine minte ca singurele care trebuie sa se ridice sunt capul si picioarele, iar coloana trebuie sa ramana in tot acest timp lipita de podea. Expira in timp ce te intorci la pozitia initiala.
  5. Energie. Stai in picioare, in pozitia drepti si intinde bratele in dreptul umerilor. Roteste-te de la stanga la dreapta, pana cand simti ca ametesti. Mentine privirea in fata, fara sa te concentrezi asupra vreunui punct.
Citeste si:  Tipologii de cerșetori româno-urbanizați

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *