Ce este gratuit in zilele noastre si cat de usor suntem pacaliti de mediul online

Odata cu explozia mediului online a intervenit si maniera mai usoara de a transmite informatii, de a vinde, de a capta atentia unui posibil public consumator. Din simplu privitor oricine se poate transforma in posibil client. Am invatat ca si in mediul online conteaza extrem de mult publicitatea si modul in care te faci cunoscut; cu marele avantaj ca o scara mai mare de consumatori sa stie despre tine, tot ce ramane de facut se refera la investitia de asa natura.

Dar unde e loc de publicitate pozitiva e loc si de cea negativa. Spam-urile s-au inmultit si asta se cauzeaza si unei slabe pregatiri din partea publicului. Tindem sa credem ca orice tip de reclama cand de fapt unele sunt numai partial adevarate. Cu alte cuvinte, te trezesti ca al tau click te poarta pe pagina unui site ce nu mai are nimic gratis din ceea ce promitea. Cele mai comune cazuri sunt cele ale jocurilor de noroc, ale site-urilor ce se promoveaza sub deviza jocurilor gratis.

Observand o reclama de tipul jocurilor online gratis esti tentat sa incerci. Fara sa ti se ceara inregistrare in cine stie ce platforme, conturi si asa mai departe, unele reclame sunt false supozitii despre idealul cazului unui doritor de jocuri de orice fel. Din pacate insa dezamagirea vine la scurt timp dupa ce ai accesat reclama. Sunt acele tipologii de banere/reclame care au doar intentia de a genera trafic unui site. Cu alte cuvinte, fiecare click conteaza. Asa ca reclama cu pricina intentioneaza sa fie cat mai atragatoare, prin orice mijloc.

Citeste si:  5 motive pentru care tehnologia este importanta astazi. Testeaza!

Cum faci marea diferenta intre o reclama adevarata si una de acest gen? Ce mai este gratis in toata aceasta poveste? Pentru cei care de regula navigheaza pe internet, exista deja o mica diferenta, chiar si intre banere si reclame, intre cei care doresc sa isi faca o mai mare expunere a brandului si cei care atrag doar visual, insa in esenta au un scop ascuns al clickului ce vine din fiecare accesare. Brandul este in primul rand diferenta, faptul ca este expus, prezentat, un slogan, deci elemente reale de publicitate.

Ca tot vorbeam de site-urile de jocuri, unul de incredere si care chiar functioneaza gratis este chiar Casino.com. Aici descoperi universul jocurilor online, pentru curiosi, incepatori sau nu, pentru cei care incearca din pura placere. Jocurile casino pe care le gasesti aici iti pot fi aliat de timp liber. Hei, si cand se mentioneaza “gratis” atunci asa ramane. Un brand cladit cu incredere nu isi permite sa isi afecteze imaginea cu un compromis.

Pentru toti cei care isi doresc sa evite dezamagirea unor false reclame, ale unor false oferte, naivitatea ar trebui stapanita. Se spune din popor ca “nu orice zboara se mananca” asa ca se aplica si pentru mediul online, acolo unde competitia acerba ii face pe unii sa recurga la metode mai putin ortodoxe, corecte pentru a iesi in evidenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *