Reclame frapante

enhanced-buzz-wide-9608-1376407201-15Ce face o reclamă să ne reţină atenţia, să ne frapeze cumva?
Iată două exemple: una cu violenţa domestică, cu o fotografie şi cu mesajul scurt ce ne reţin atenţia, şi o alta, doar cu simboluri verbale. Amândouă sunt eficiente, pentru că măcar pentru câteva clipe ne fac să ne gândim la subiecte care ne preocupă, odată pentru că e vorba de ce se întâmplă în jur, şi încă o dată pentru că ni se adresează direct şi, în plus, propriilor dorinţe.
Prima reclamă ne prezintă un fapt social – violenţa domestică – şi actualitatea ei. Imaginea are un puternic impact prin jocul de cuvinte: la modă însemnând actual, şi ilustrând expresia chiar cu un podium. Atitudinea pasivă este ilustrată de cei care privesc violenţa domestică drept spectacol. Astfel se încearcă sensibilizarea privitorilor reclamei la faptul social al violenţei domestice. Reclama dă de înţeles indirect, prin sugestie, că această atitudine pasivă faţă de violenţă domestică nu este una adecvată.

bcr
A doua, “N-ar fi frumos dacă ar exista cineva care să ştie exact ce îţi doreşti?” cu acest text în prim plan, şi apoi şi soluţia, “BCR. Gândim la fel.” din nou ni se întipăreşte în memorie.

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Ana Irina

Colaborator Blogevent din 1 octombrie 2013. Scriu articole pentru Bibliocarti.com, Cooltrends.ro si nu numai. Am mai colaborat cu articole pe site-ul Efemeride. Din 2009 scriu pentru sectiunea Actualitatea Freud pentru site-ul AROPA. Din august 2014 iubitoare de haiku.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *