Joc concurs pe Facebook

Auzim vorbindu-se peste tot despre jocuri concurs mai ales in momentul in care te afli in situatia de customer. Concret, despre ce este vorba, ce sunt aceste jocuri concurs pe Facebook?

Animeaza comunitatea. Jocurile concurs reprezinta o modalitate eficienta de a anima o pagina de Facebook. Propune o serie de premii dragute de castigat pentru a atrage cat mai multe persoane, pentru a atrage atentia utilizatorilor dar totodata si simpatia acestora. Acestia nu vor ezita sa distribuie aceste jocuri concurs mai departe ceea ce este extrem de benefic pentru imaginea ta. Vei castiga astfel in vizibilitate si marca ta va castiga in notorietate.

Vei castiga fani noi. Organizand jocuri concurs pe Facebook vei dezvolta o adevarata comunitate gratie fanilor deja prezenti pe pagina ta. Daca propui un joc concurs simpatic si amuzant, mai mult ca sigur utilizatorii pe care ii ai deja isi vor invita prietenii sa joace si ei. In momentul in care pui la dispozitie si o aplicatie pentru acest joc concurs, persoanele care vor sa participe la acest joc trebuie sa dea like la pagina ceea ce inseamna automat cresterea numarului de fani. In plus, se mai intampla ca, pentru finalizarea inscrierii pentru joc, organizatorul sa ii ceara participantului sa distribuie prietenilor acest concurs sau sa ii invite si pe ei sa joace.

Citeste si:  Concurs: Un machiaj special pentru o ocazie specială

Este posibil sa organizezi un concurs cu sistem de vot, participantul distribuind cel mai adesea pe timeline-ul sau jocul tau concurs pentru a-si incita prietenii sa il voteze.

Iti promovezi produsele.  Un joc concurs reprezinta ocazia perfecta de a-ti face marca cunoscuta sau descoperita de cei care nu o cunosc inca. Iti poti promova unele produse noi sau pur si simplu sa marchezi un eveniment important – Craciun, Paste sau aniversarea marcii sau magazinului. In momentul in care oferi cadouri internautilor, este mai bine sa promovezi un produs nou si sa propui bonuri de reducere, vouchere sau anumite exclusivitati. Profita deci de vizibilitatea oferita de aceste jocuri concurs pentru a promova ultimele actualitati cu privire la marca ta si pentru a-ti creste vanzarile.

Organizarea jocurilor concurs prezinta si un dublu avantaj deoarece permite cresterea comunitatii, diversificarea acesteia si  totodata comunicarea ultimelor noutati cu privire la produsele tale.

Creste implicarea fanilor deja existenti.  Cu cat fanii paginii tale de Facebook sunt mai implicati, cu atat creste si posibilitatea ca acestia sa cumpere sau sa converteasca intr-un alt mod. Cu alte cuvinte, jocurile pe Facebook reprezinta cea mai buna modalitate de a tine fanii in priza.

Mai exista posibilitatea de a crea o sectiune de concursuri in calendarul editorial sau in planul de marketing deja existent. Un concurs pe luna este de obicei mai mult decat suficient. Nu este nevoie sa acorzi premii substantiale – un voucher la un magazin cunoscut este mai mult decat perfect. Premiul este evident principalul motiv pentru care persoanele participa la un concurs, premiul trebuie sa fie cat de cat relevant pentru brandul tau si bine ales pentru a impusliona participarea a unui numar cat mai mare de persoane.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *