Cum sa te pregatesti cel mai eficient pentru sezonul toamna – iarna social media?

Toamna se instaleaza incet, dar sigur, iarna isi va face si ea aparitia in curand…. deci lumea nu mai e in vacanta, toti si-au reluat activitatea. Echipele sunt complete, toata lumea s-a odihnit si open space-urile sunt din nou populate.

Iata deci si ocazia ideala de a te gandi la cateva rezolutii sau tehnici pentru a-ti ameliora strategia de marketing sau cea comerciala. Dar cum ramane cu obiectivele tale de pe retelele sociale?

Elaboreaza o strategie pentru profilele sociale media. Mai intai, este primordial sa stabilesti o strategie in ceea ce priveste prezenta marcii sau a firmei tale pe retelele sociale. Daca esti deja, trebuie sa regandesti strategiile si sa le optimizezi.

Trebuie deci sa te gandesti la urmatoarele lucruri:

  • fa un audit al profilelor de pe retelele sociale si al activitatii tale.
  • fixeaza-ti obiective precise si usor de atins.
  • alege indicatori chei ale performantei pentru a resui sa masori asa cum trebuie rezultatele.
  • defineste care iti sunt « tintele », indiferent de varsta, de sex, de centre de interes sau de comportamente.
  • defineste o linie editoriala pentru fiecare din retelele pe care vrei sa apari. Nu ai cum sa comunici in acelasi fel pe Facebook, pe Instagram, Twitter, Pinterest sau YouTube. Trebuie deci sa incerci sa determini tonul, tematicile, formatul de privilegiat pentru fiecare platforma in parte, dar si freceventa publicatiilor.
  • lucreaza mai mult pe partea de branding, prin intermediul unei storytelling, a unor poze de profil, etc.
Citeste si:  Ne putem prelungi viata...

Adopta practicile potrivite pe platformele sociale. Fie ca este vorba despre crearea unui continut destinat mediilor sociale, animarea mediilor sociale sau a comunitatilor, trebuie sa tii cont de un lucru- ai nevoie de o strategie bine definita. Te va ghida in viata de zi cu zi si vei sti care sunt actiunile de pus la cale.

In plus, fanii tai trebuie sa se bucure de un continut de calitate si cat mai variat. Poti posta astfel un video pe Facebook, un story pe Instragram … sunt de 2 ori mai atragatoare decat textele sau mesajele simple.

Incearca sa initiezi si conversatii cu cei din comunitatea ta. Ii poti incuraja sa posteze comentarii si vei castiga atunci cand vine vorba despre fidelitate.

 

Iar daca vrei sa optimizezi timpul pe care il consacri pentru community management trebuie sa iti organizezi cat mai profesionist prezenta pe retelele sociale.

Poti incerca sa iti programezi din timp postarile. Sa creezi un calendar este cea mai buna idee. In acest fel, vei putea avea o privire de ansamblu cu privire la postarile din trecut si la cele viitoare. Dar si sa fii prevazator cu privire la contiuturile in legatura cu datele sau momentele importante ale anului. Te vei asigura de faptul ca vei publica continut in mod regulat. Un lucru foarte bun.

Citeste si:  Avem nevoie de mai multe alternative la Facebook!

Nu uita sa fii mereu la curent cu cele mai recente tendinte in ceea ce priveste social media.

Esti gata sa incepi sa iti dezvolti strategia media?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *