Facebook si Ray-Ban vor “sa inlocuiasca telefonul smartphone” cu ochelari de soare cu realitate augmentata

Cu alte cuvinte, Facebook si Ray-Ban, dar si filiala sa, Luxxotica, vor sa aduca pe piata ochelarii inteligenti. Acesti ochelari ar putea fi lansati intre 2023-2025 sau poate chiar mai tarziu.

Oare Facebook si-a propus oare sau si-a fixat drept obiectiv sa « omoare » telefonul smartphone?

Ochelari cu realitate augmentata, marca Ray-Ban, conectati la Facebook? Asta pare sa fie noua viziune a lui Mark Zuckerberg. Site-ul CNBC raporteaza intr-adevar, ca Facebook munceste din greu de ceva ani incoace la un dispozitiv bazat pe realitate augementata in cadrul Facebook Reality Labs. Proiectul a fost pus insa in stand-by, inainte ca celebra retea sociala sa nu intre in parteneriat cu Luxxotica, filiala Ray-Ban, celebrii ochelari americani.

Proiectul este botezat Orion si Facebook are cele mai mari ambitii pentru el. Se pare ca celebra retea sociala s-a inspirit aici din mitologia greceasca. Aici Orion este un vanator gigantic, celebru pentru frumusetea, dar si pentru violenta sa.  Scopul final-numai putin decat sa inlocuiasca telefoanele smartphone actuale. Aparatul poate a faca apeluri, sa arate informatii pe un ecran mai mic si chiar sa transmita live ce vede utilizatorul pentru cei care il urmaresc.

Deloc infricosator…. Iar pentru a inlocui tastatura si a permite controlarea mai usoara a aparatului, Facebook mizeaza pe un asistent vocal, precum Siri sau Alexa. Oricum se stie deja ca Facebook lcreaza pentru a implementa propriul sau asistent inteligent.

Citeste si:  Top trei greseli majore ale magazinelor online in social media

Deci datorita lunetelor ochelarilor de soare inteligenti, vei putea suna, sa te uiti la news feed, direct pe sticla, sa urmaresti cum e vremea sau chiar un foileton.

Pe langa cunostintele si indemanarea Ray-Ban, Facebook se va folosi si de tehnologia Oculus. Adica una din cele mai performante tehnologii atunci cand vine vorba despre realitatea virtuala.

Conform raportului publicat pe CNBC, Facebook face eforturi pentru ca acesti ochelari sa aiba un design ultra discret, fata de alte modele prezentate de alte firme. Obiectivul este deci sa renuntam la telefonul smartphone, informatiile de care avem nevoie fiind difuzate sau afisate pe o mica suprafata din colt, afisate insa in timp real. Dar apelurile implica cu siguranta si prezenta unui microfon si al unui difuzor mai mic.

Pe de alta parte, Facebook va trebui sa faca fata unei concurente aprige- Microsoft dezvolta deja casti cu o realitate mixta si chiar un prototip ce va putea fi folosit de catre armata. Google vrea sa dezvolte si el ochelari conectati, Google Glass, destinati insa doar profesionistilor.

In paralel, Facebook se pregateste si sa raspunda lansarii ochelarilor Spectacles 3 de catre Snapchat, cu proprii sai ochelari cu camera 3D- Stella. Dar fata de ochelarii Spectacles, care au nevoie de un telefon pentru a functiona, ochelarii de la Facebook pot functiona independent, putand raspunde la apeluri, consultarea de imagini si difuzarea de imagini in direct. Se pare ca mai este in pregatire si un inel conectat, Agios. Dar se pare ca inca se mai intampina dificultati in a-i da o forma cat mai atragatoare.

Citeste si:  Facebook anunta lansarea criptomonezii sale, Libra

 

 

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *