Planul de afaceri al unui salon de cosmetica

Vrei sa stii care este planul de afaceri al unui salon de cosmetica? Atunci ai ajuns la locul potrivit. In acest articol vei avea parte de toate informatiile pe care trebuie sa le cunosti. Daca vrei sa descoperi mai multe planuri de afaceri vezi aici mai multe detalii.

   Descrierea generala a pietei

Foarte multe femei si barbati au grija de modul in care arata. Cu cat societatea se dezvolta mai mult cu atat numarul de saloane creste. Oamenii sunt tot mai constienti ca trebuie sa se ingrijeasca de aspectul lor fizic. Acest tip de afacere este profitabil chiar si in criza.

Printre serviciile care se pot desfasura intr-un salon de cosmetica se pot numara: coafura, cosmetica, manichiura, pedichiura,masaj, sauna, impachetari, solar sau bai de plante.

Tendintele actuale din piata sunt orientate mai mult spre Spa si Wellness. Conceptul de SPA se refera la formele de relaxare care vizeaza atat sanatatea cat si frumusetea. Intr-un salon de succes trebuie sa se poata practica fel de fel de activitati: tratamente de ingrijire, sauna, aromaterapie, cromoterapie, impachetari, terapie prin pietre, tratamente anticelulitice si antivergeturi.

In ceea ce priveste structura clientilor se poate observa o crestere semnificativa a persoanelor de sex feminin mai ales in randul femeilor cu varste cuprinse intre 18 si 55 de ani. De aceste servicii complexe se bucura persoanele cu venituri modeste dar si cele cu venituri mari.

Citeste si:  Una dintre cele mai placute tehnici de pictura

Pentru barbati saloanele de cosmetice sunt inca un aspect destul de nou. Cu toate astea sunt anumiti barbati care vin la salon pentru a se epila sau pentru a avea parte de sprancene frumoase si cat mai bine conturate.

In momentul in care iti trasezi ideea de afacere este foarte important sa stii carui segment te adresezi. In functie de asta iti vei putea adapta nevoile si vei putea oferi servicii de-a dreptul ireprosabile. In plus asa vei avea parte de un succes mai mare. Trebuie sa faci o oferta de servicii cat mai bine dezvoltata dar si preturile sa fie cat mai transparente.

Promovarea este importanta inca de la inceput daca vrei sa ai parte de succes. Incearca sa fii tot mai prezent pe retelele de socializare si vei avea parte de clientela mult dorita.

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *