Avantajele si dezavantajele promovarii afacerii prin Facebook Ads

„Dacă nu ești online, atunci nu exiști”. Publicitatea online și campaniile de Facebook Ads au devenit obligatorii pentru majoritatea afacerilor.

Multe companii  valorifică numeroasele avantaje ale rețelelor sociale în domeniul marketing. Facebook este una dintre cele mai populare rețele online. Datorită expunerii globale, este un mediu de publicitate recomandat atât pentru marile companii, dar și pentru firmele mici. Publicitatea pe Facebook a căpătat o amploare din ce în ce mai mare, iar multe agenții social media se ocupă cu predilecție de reclama pe Facebook.

Iată care sunt avantajele și dezavantajele pe care trebuie să le iei în considerare înainte de a le alege o promovare Facebook.

Argumente pro – publicitate pe Facebook:

  • Acoperire pe scară largă a clienților

Cu peste 2,6 miliarde de utilizatori activi lunar și fără semne de încetinire, Facebook rămâne cea mai populară platformă de socializare. Dacă dorești să ajungi cu mesajul tău la un număr mare de utilizatori, Facebook este cel mai indicat mijloc, datorită diversității sale demografice și alegerii structurate de campanii Facebook Ads.

  • Creativitate

Utilizatorii sunt mereu la curent cu  evoluția brandului tău prin anunțuri interesante și publicitate centrată. Conceptul interactiv de promovare Facebook ajută firmele să spună o poveste captivantă, folosind în același timp concepte de marketing de conținut care altfel ar trece neobservate pe un site web.

  • Generarea de lead-uri
Citeste si:  Profit pe o piata de capital

Anunțurile pe Facebook facilitează mult generarea de lead-uri, atrăgând clienții potențiali să fie mai interesați de produsele sau serviciile vândute. Un target corect stabilit pentru campaniile de Facebook Ads înseamna conversia potențialilor clienți în rezultate concrete de vânzare.

  • Cost

Facebook este una dintre cele mai eficiente platforme de publicitate, pe lângă numeroasele opțiuni de direcționare. În comparație cu alte rețele sociale, unde costurile publicitare sunt mai mari, pe Facebook poți controla perfect bugetul alocat.

  • Măsurarea conversiei

Folosind Pixel Facebook, poți urmări ce fac utilizatorii după ce îți văd anunțurile pe diferite dispozitive. Vei putea urmări cine face conversia pe website, ca urmare a vizionării anunțurilor Facebook adăugând un Facebook Pixel la paginile de pe site unde au loc conversii.

  • Vizibilitate

Ai o expunere  mai bună și un control deplin al publicității și bugetului pe Facebook, ceea ce avantajează oprice afacere.

Analiza datelor și rezultatelor obținute in cadrul unor campanii PPC îți arată exact ce strategie de marketing online trebuie să adopți în continuare, pentru a  progresa.

Puncte slabe ale publicității Facebook:

  • Posibilități limitate de publicitate

Anumite industrii au acces interzis să utilizeze Facebook pentru a face publicitate. Există filtre drastice care sortează anunțurile în funcție de politicile Facebook, pentru a se asigura că utilizatorii Facebook beneficiază de o experiență sigură. Reclamele trebuie să treacă printr-un proces riguros de aprobare înainte de a apărea pe Facebook, care poate dura până la 24 de ore în unele cazuri.

  • Competiție acerbă
Citeste si:  Promovează-ţi afacerea pe Google Adwords

Deoarece din ce în ce mai multe companii folosesc reclame pe Facebook, șansele de a ieși în evidență sunt mai reduse. Atragerea atenției asupra produselor poate fi o provocare și necesită utilizarea unor pachete de anunțuri inovatoare și interesante, care pot fi costisitoare. Agențiile PPC specializate te pot ajuta în acest sens, fiind pregătite să optimizeze mai bine campaniile Facebook.

Concluzie

La fel ca orice altă metodă de publicitate, marketing-ul online pe Facebook are avantaje și dezavantaje. Cu toate acestea, avantajele sunt categoric în favoarea acestui tip de promovare. O strategie bine gandită de specialiști agentiei re7consulting, poate înseamna o abordare corectă pentru reclama pe Facebook, care va conduce la utilizarea cât mai profitabilă a bugetului de marketing online.

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *