Cine sunt adevaratii creatori de continut?

Influenceri, streameri, artisti, antrenori…care sunt, in zilele noastre, creatorii de continut online?

Pasiune inainte de toate?

Un influencer este, inainte de toate, un om pasionat. Fie ca are 1000 sau peste un milion de abonati, partajeaza continutul cu privire la unul sau mai multe subiecte cu comunitatea sa cu care ii place sa interactioneze. Astffel, 67% din influenceri prefera sa prefera sa fie numiti “creatori de continut”. Insa, in realitate, exista doar 15% din creatori care reusesc sa faca din acest lucru o activitate full time si doar 6% care reusesc sa castige peste 20 000 de euro din aceasta activitate. Exista, drept urmare, o ecuatie de rezolvat pentru acesti creatori: pe ce platforma sociala se simt mai bine pentru a posta continut dar si pe care din ele va fi mai vizibil?

Bloggerii

La ora actuala exista peste 600 de milioane de bloguri. Blogul ramane un format de predilectie pentru numeroase persoane deoarece aici au sansa de a se exprima: timpul petrecut pentru a scrie o postare este de 3h si 28 de minute spre deosebire de 2h si 24 de minute in 2014. Pentru multi bloggeri cunoscuti in ziua de azi totul a inceput ca o pasiune dupa care scrisul a inceput sa ocupe un loc din ce in ce mai important. Cu alte cuvinte, progresiv, bloggingul a devenit pentru unii o activitate principala.

Citeste si:  Social Media- tendinte pentru anul 2020

Instaprenorii: de la micro la macro influenceri

Cu totii avem ceva de spus, de oferit: o pasiune, o singularitate care in ochii unora are o valoare mai mare. Celebra platforma Instagram beneficiaza de prezenta a peste 1 miliard de utilizatori in fiecare luna, in intreaga lume.

Influenceri vs streameri

Sute de canale de YouTube au depasit milionul de abonati (o crestere cu aproximativ 20% fata de anul 2020) si o crestere similara se poate observa si in cazul canalelor cu peste 100 000 de abonati. Succesul formatului video este de necontestat insa, in ultima perioada, o alta pracica este la moda, drept rapsuns la multiplele perioade de lockdown, cel al clipurilor video live. Pe Twitch, in 2020, numai putin de 13 milioane de utilizatori noi si-au facut aparitia si au inceput sa faca streaming pentru prima data si 500 000 de utilizatori beneficiaza acum de statutul de afiliati.

Artistii si expertii

Sunt pictori, dansatori, fotografi sau antrenori sportivi, profesori de istorie: punctul lor comun este acela ca au o pasiune, o expertiza, o capacitate pe care vor sa o partajeze cu toata lumea. Continuturile postate pot fi de ordinul inspiratiei in care fiecare isi impartaseste creatiile, ideile, evenimentele la care participa dar si intr-o logica de proximitate pentru a-si arata culisele muncii si, in cele din urma, un demers pedagogic pentru a ne oferi noua lectii, DiY, etapa cu etapa…

Citeste si:  Blogger in cautare de internship in PR

Audio: de la podcast la live conversational

O alta tendinta este oferita de podcasts, a celor care alterneaza intre continutul rece si sesiunile live, asemeni unui influencer PPC care se defineste drept un specialist in live-ul conversational si care este prezent in fiecare dimineata live pe Linkedin, Twitter si YouTube.

Sursa: https://www.e-marketing.fr/Thematique/social-media-1096/Diaporamas/qui-sont-createurs-contenus-digitaux-economie-passion-367188/economie-passion-avant-tout–367189.htm

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *