Un vechi proverb german spune ca orice datorie genereaza promisiuni si este cat se poate de adevarat. Orice credit contractat si orice serviciu primit in cadrul unui contract, se realizeaza in baza unei promisiuni de plata stipulata in actul semnat de cel care face imprumutul sau solicita serviciile. Pana aici lucrurile sunt simple, datoriile ajuta si sunt un sprijin cand exista nevoi financiare, insa ce se intampla cand promisiunea de plata a acestora nu se respecta?
Din acest punct incep problemele. Evident, nicio institutie care are de recuperat creante nu isi poate pasui la nesfarsit clientii. Cat despre stingerea datoriei altfel decat prin plata, nici nu poate fi vorba. Prin urmare, clientul responsabil va incepe sa caute ajutor plata datorii. Intr-un astfel de context poate sa apara si KRUK.
Ce este KRUK si ce diferente exista intre KRUK si banci
Diferenta intre KRUK si banci deriva in primul rand din obiectul de activitate. KRUK colecteaza si gestioneaza creante, bancile, intre altele, atrag depozite, acorda credite, efectueaza plasamente.
Clientii companiei au oportunitatea de a plati rate pe care si le pot permite, deoarece singuri si le stabilesc. De asemenea, la plata integrala a datoriei pot sa beneficieze de reduceri semnificative. Clientii care isi platesc ratele la timp primesc puncte cu care vor plati luna viitoare. Si, nu in ultimul rand, nu se platesc penalizari sau dobanzi adaugate de KRUK, ci doar datoria preluata de la creditorul initial.
Prin urmare, compania care se ocupa de colectarea creantelor pe care diverse persoane le au la banci sau alte tipuri de companii, propune metode de plata a datoriilor in mod relaxat, aratand intelegere si urmand cai amiabile de comunicare.
Idei pe care KRUK le propune clientilor sai pentru a scapa mai repede de datorii
Angajamentul de plata. Prin semnarea Angajamentului de plata, orice client poate sa relaxeze situatia in care se afla, pentru ca, in functie de veniturile lunare, isi poate stabili singur valoarea ratelor. Misiunea companiei este de a-si ajuta clientii sa ajunga la ziua fara datorii si nu sa le creeze si alte dificultati. In comunicarea cu o banca poate fi mai greu sa se ajunga la un astfel de consens.
Comunicarea deschisa si sincera. Clientii nu au niciun motiv real sa refuze contactul cu reprezentantii companiei. Dimpotriva, ar trebui sa isi doreasca sa comunice cu acestia, pentru ca fiecare caz este tratat individual si vor gasi intelegere si ajutorul de care au nevoie pana la stingerea datoriilor.
Reducerea cheltuielilor lunare. Reprezentantii KRUK recomanda reducerea cheltuielilor care nu sunt cu adevarat necesare, pana in momentul in care datoria se stinge. Pregatirea meselor acasa, renegocierea abonamentelor pentru utilitati, promotiile si alte abordari similare care genereaza economii, pot contribui semnificativ la micsorarea timpului in care se pot plati datoriile.
Responsabilitatea si economisirea sunt aspecte importante pentru plata datoriilor, pe care KRUK le sustine si le recomanda. Credibilitatea si expertiza acestei companii, membra a AMCC.ro (Asociatia de Management al Creantelor Comerciale) sunt de necontestat, experienta in a oferi ajutor oamenilor cu datorii, fiind un plus in activitatea sa.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.