Aquafresh a pornit o campanie împotriva cariilor la copiii între 0-3 ani. Agenţia de publicitate ACW Grey din Israel este responsabilă de printurile create într-un mod atât de inovativ. Spre exemplu, ne putem întâlni cu bunica mereu dornică să dea copiilor dulciuri, un şarpe de jeleu sau un iepure de ciocolată cu picamer.
Consider că o campanie de acest gen ar fi necesară şi la noi în ţară, să educăm copiii de la vârste fragede asupra importanţei păstrării dinţilor sănătoși. Să le fie explicat prin imagini amuzante, cât de mult le poate dăuna consumul dulciurilor în exces.
Campania pune la dispoziţia copiilor jocuri şi aplicaţii online pe aceeaşi temă.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
Suntem o Gradinita. In cazul in care dorim sa aducem "Campania Aquafresh" in Gradinita, cum putem proceda?