Am fost pentru prima oara la Webstock. Stiu, poate parea greu de crezut, dar pana acum agenda mea nu s-a sincronizat cu agenda evenimentului.
Ca și în anii anteriori, am înțeles de la bloggerii cu care am interacționat că anul acesta Webstock a dat clasă tuturor evenimentelor offline care încearcă să strângă în același loc bloggeri, vloggeri, influenceri, oameni din agenții de media, publicitate, PR sau marketing.
A fost extrem de interesant să fiu înconjurat de oameni cu care puteam împărți idei comune despre tot și toate. Am aflat insight-uri inedite despre SEO, online, social media, trend-uri în zona de digital.
Dintre speakeri recunosc ca mi-au placut – Lucian Mandruta si Bromania.
De exemplu despre Lucian nu stiam ca s-a apucat de jurnalism de investigatie din cauza ca a cercetat moartea prietenului sau cel mai bun intr-un moment de grea incercare al anului 1991.
A fost atat de determinat sa afle adevarul incat l-a aflat. Dar e un lucru prea trist si prea complex sa povestesc despre asta aici.
Un vibe bun mi-a dat si Bromania. De la el am inteles ca atunci cand se afla in America cu programul Work and Travel a aflat ca prietena lui vrea sa rupa relatia, cu el dar asta l-a determinat sa devina in scurt cel mai popular vloggeri si mai mult decat atat, nu stiu daca stiati dar agentia #weglobal este agentia lui.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.