Online-ul a inceput sa fie neincapator iar la fiecare pas domneste concurenta. In momentul in care vezi ca este tot mai greu sa te distingi de restul concurentei, este nevoie sa incepi sa schimbi strategia si sa incerci sa te promovezi in offline.
Pentru ca afacerea ta sa mearga pe roate, este nevoie sa urmezi cateva sfaturi de promovare. In primul rand, imediat dupa ce ai facut un website afacerii tale, l-ai optimizat indeajuns de bine si totodata, ai epuizat toate formele de publicitate online, e timpul sa treci si la promovarea offline. Cum vei face asta?
Flyere (fluturase publicitare). Este o alternativa excelenta pentru promovarea afacerii in mediul offline. Alegand sa creezi cateva flyere si sa le raspandesti prin cutii postale, clientilor sau potentialilor clienti, nu faci decat sa iti cresti brandul businessului tau.
Pliante (cu tiraje mari sau mici). Sunt recomandate oricarei firme care doreste sa se promoveze rapid. Poti vorbi cu parteneri de afaceri sau cu alte firme si magazine sa iti publice pliantul pe geamurile unitatilor lor. De asemenea, poti sa le imparti fiecarui client ce a trecut prin firma ta. Dar, de departe cea mai buna forma de publicitate prin pliante o poti crea atunci cand pe pliant alegi sa treci o serie de produse si preturi, elaborate bine si create profesional. Atunci cu siguranta vei atrage clienti.
Carti de vizita. Intotdeauna te poti intalni cu oameni care sunt curiosi de afacerea ta sau de produsele tale. Atunci trebuie sa ai ceva la indemana pentru ca acesta sa devina un potential client al afacerii tale. Pentru asta ai nevoie de carti de vizita in care vei include serviciile pe care le oferi dar si datele de contact.
Toate acestea trei, pliantele, flyerele si cartile de vizita reprezinta modalitati de promovare in offline si sunt de cand lumea si pamantul. Reprezinta cea mai buna forma de publicitate de la om la om si pentru targetul care nu obisnuieste a intra pe sfera online. De exemplu, daca ai o afacere cu termpoane, vei miza mai mult pe afacerea cu aceste pliante si flyere. Potentialii tai clienti sunt din toate categoriile, iar multi dintre ei nu obisnuiesc a intra in online pentru a-si cauta eventualele produse de cumparat. Un pliant sau un flyer la timpul sau, oferit unei persoane, poate deveni client in urmatorul interval de timp.
Cel mai des, atunci cand oferi un flyer unei persoane acesta merge cu el acasa si il pune undeva prin casa. Pe moment nu este foarte interesat de oferta, insa, cand va veni momentul ca acesta sa aiba nevoie de serviciile tale, isi va aduce aminte cu siguranta despre ceea ce oferi tu, si te va contacta pentru a-si satisface nevoile.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.