Acesta este un articol despre ” Cum să folosești WordPress SEO by Yoast ” și a fost scris pentru cei care inca folosesc pe blogurile lor All In One SEO Pack.
Sorin a scris un articol despre ” Configurarea pluginului Yoast WordPress SEO ” în care a introdus un tutorial video despre configurarea acestui plugin, eu aş dori să vă arăt în imagini cum se foloseşte cât mai corect acest plugin.
Am să încep prin a vă arăta cum trebuie să vă apăra în panoul de control al blogului acest plugin :
În continuare tutorialul este făcut pe baza unui articol postat pe unul din blogurile mele (comunicarepr.ro) şi nu spun că trebuie să faceţi exact ca mine, ci doar că pluginul WordPress SEO by Yoast este de accord cu modul meu de a mă folosi de el.
Cel mai important lucru la acest plugin este: ” Focus Keyword ” (cuvintele cheie), după cum se poate observa mai jos.
Această opțiune a pluginului trebuie completată cu cuvântul/cuvintele cheie şi apoi arată dacă acesta/acestea cheie se găseşte la începutul articolului, în titlul paginii, în url, în conţinutul articolului şi în meta descriere. Arată şi de câte ori apare cuvântul/cuvintele cheie în locurile enumerate mai sus.
Interesant la acest plugin este și ” Snippet Preview “, optiune care îţi afişează exact cum va arăta articolul tău în motoarele de căutare:
Bănuiesc că următoarele trei câmpuri ştiţi cu toţi ce rol au. Aş dori să nu mai intru în amănunt, dacă aveţi neclarităţi despre acestea, mă puteţi întreba prin intermediul unui comentariu.
Toate aceste opțiuni ale pluginului sunt la modul general, acum urmează modul page analysis, modul care analizeza o multitudine de opţiuni din punct de vedere SEO al articolului, cum ar fi densitatea cuvintelor cheie, prezenta tagului alt la imaginile din articol, câte linkuri outbound (exterioare) conţine articolul, numărul de cuvinte din articol (pluginul susţine că un minim de 300 de cuvinte e perfect într-un articol) şi multe alte lucruri:
Şi alt aspect important al pluginului este modulul ” Social ” care va permite să modificaţi descrierea cu care articolul apare atunci când este share-uit pe Facebook şi Google+ :
Eu unul recomand să folosiţi această opţiune doar dacă nu doriţi să folosiţi meta descrierea, aici rămâne la aprecierea fiecăruia dintre voi.
Mai jos aveti dovada puterii pluginului WordPress SEO by Yoast :
Tu cum folosești WordPress SEO by Yoast ?
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
Eu nu-l folosesc. Ma ajuta la SEO: Google XML Sitemaps, Share and Follow, Simple SEO Pack, TentBlogger FeedBurner RSS Redirect…