Cu totii stim ca tot ce este un exces dauneaza, indiferent de tipul de actiune, de la produse alimentare la bauturile consumate. In numele acestei premise Turcia a adoptat o lege care sa limiteze consumul de alcool. Insa pentru unii departe de a fi o initiativa buna pe langa acest aspect se dauga anumite conditii de comercializare si publicitate a produselor alcoolice.
Ce prevede noua lege despre consumul de alcool
Se impune in primul rand consumul limitat. Indiferent de magazin se impune ca vanzarea bauturilor alcoolice sa fie interzisa in intervalul 22 si 6 dimineata. Acest aspect aduce pana la urma o chestiune de evitare a scandalurilor stradale, frecvente cand vine vorba de cei care consuma alcool. De asemenea, vestea imbucuratoare este ca vanzarea de astfel de bauturi este total interzisa in preajma moscheelor si a scolilor. O tentatie care poate fi evitata, o masura care vine nu numai din decenta fata de institutia religioasa cat si din grija fata de tineri care gasesc usurinta de a procura astfel de bauturi si cand tentatiei de a gresi in acest sens.
Pe langa acestea noua lege adoptata vizeaza ca orice tip de bautura pe baza de alcool sa contina mesaje explicite despre ceea ce inseamna ca efecte negative consumul. Este o situatie asemanatoare cu vanzarea de tigari care o data cu introducerea unor mesaje si imagini detaliate despre efectele negative fac ca intr-o oarecare masura sa creeze repulsie si sa aduca o imagine vie a ceea ce pe termen lung se poate intampla consumatorului.
Exista insa si voci care condamna o astfel de lege. Ca o completare, se interzice ca producatorii de bauturi alcoolice sa participe ca sponsori la diferite evenimente sportive si sa incite prin publicitate la consumul de alcool. Astfel se doreste o educare a populatiei, un semnal de alarma a faptului ca alcoolul aduce efecte negative.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.