Prezentata in data de 4 mai, noua Skoda Fabia soseste pe piata cu numeroase noutati in spatele unui stil pe care l-a vrut conservator. Iata deci care sunt cele mai importante lucruri de retinut, in comparatie cu precedenta generatie.
Un gabarit mult mai mare. Acest lucru se vede foarte usor cu ochiul liber. Noua Skoda Fabia este mult mai impozanta decat precedenta generatie si acest lucru este confirmat si de catre fisa sa tehnica. Cu 4,10 metri lugime, devine chiar cea mai mare citadina de pe piata. Sa nu mai vorbim nici despre ampatamentul sau, care creste si el destul de mult, anuntand o habitabilitte destul de apreciabila in spate.
Portbagajul este si el promis mai voluminos decat precedentul, cu 50 dm3.
Model Lungime Latime Inaltime Ampatament Volum portbagaj
Vechea Skoda Fabia 3,99 m 1,73 m 1,47 m 2,47 m 330 dm3
Noua Skoda Fabia 4,10 m 1,78 m 1,46 m 2,56 m 380 dm3
Un interior metamorfozat si el. Cu siguranta ca la interior, micuta masina de origine ceha avea nevoie de ceva nou, sa fie scuturata putin de praf. Prezentarea vechii generatii nu prea a fost la inaltime, iar clasicismul sau nici atat nu o ajuta sa se remarce. Dar noua Skoda Fabia ne duce putin cu gandul la masina Seat Ibiza restilizata, dar marcheaza in acelasi timp o evolutie foarte buna fata de precedentul model.
Interiorul masinii ne duce cu gandul la alte modele de Skoda recente, cu un stil mai modern insa, materiale si culori mult mai calduroase si finisaje de inalta calitate.
O tehnologie la zi
Pentru prima data, Skoda a mostenit aceeasi platforma ca si celelate citadine din grupul Volskwagen, un lucru foarte bun pentru prestatiile de pe strada asteptate sa fie macar la nivelul verisoarelor sale tehnice, dar mai ales pentru tehnologia de la bord si siguranta, cu o arhitectura electronica adusa la zi.
Avertizare de unghiuri moarte, mentinerea directiei un condus semi-autonom in anumite conditii, pana la 9 airbaguri in habitaclu… Skoda Fabia 2021 nu se lasa mai prejos fata de celelalte modele iese pe sosea cu aceleasi sanse ca si rivalele sale.
Motorizarea sa
Nicio surpriza faptul ca nu se regaseste motorul pe Diesel la noua masina. Ai de ales deci intre trei modele la alegere- de 3 cilindri, 1.0 atmosferic, de 3 cilindri, 1.0 turbo si de 4 cilindri 1.5 turbo cu dezactivarea cilindrilor.
Un break care persista
Este un element foarte important- noua Skoda Fabia nu a renuntat la modelul de break. Fidela dorintei sale de a propune cele mai practice modele pentru viata de zi cu zi, marca Skoda a dorit sa pastreze aceasta caroserie, facand din Skoda Fabia 4 singura citadina break de pe piata. Inca nu se cunosc caracteristicile acestei masini, dar vechea berlina era aproape cu 30 de cm mai lunga decat berlina, dar volumul portbagajului sau este si el necunoscut.
Adaugand un rezervor de benzina optional, de 50 de litri in loc de 40, aceasta Fabia va fi cu siguranta pe placul celor mai pragmatici.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.