Un articol de blog este putin ca si un fel de mancare foarte bun. Pentru a fi devorat din priviri, trebuie sa ne faca cu ochiul, sa ne atate si sa ne atraga.
Deoarece, un lucru este sigur- pentru a fi vazut si pentru a fi citit, un articol de blog trebuie sa fie atragator, nu doar usor de digerat sau de citit.
Nu ai continut de calitate? Atunci nu ai nici trafic de calitate. Nu ai trafic de calitate? Atunci nu ai nici notorietate.
Este foarte important deci sa ai articole “suculente”, bine ingrijite si optimizate.
Iata care sunt in acest caz, etapele cheie de care sa tii cont atunci cand vrei sa redactezi, sa editezi si sa publici un articol pe WordPress.
Ai nevoie de un titlu care sa atraga atentia si care sa fie informativ. Publicand un articol pe blog, 80% vor citi doar titlul, in timp ce doar 20% vor citi si restul. Indiferent de faptul ca ai un continut senzational, daca nu ai un titlu care sa atraga privirile si sa atate curiozitatea, articolul tau va fi destinat sa dispara in meandrele internetului.
Cu cat vei avea un titlu mai bun, cu atat vei avea mai multe sanse ca articolul tau sa fie citit. Alegerea unui titlu este deci un lucru mai mult decat decisiv.
Ai grija de structura si de prezentarea articolului. Structura este cel mai adesea un element destul de neglijat, care este totusi, extrem de important. Este esential pentru succesul unui articol de blog ca acesta sa fie ingrijit si aerisit, pentru ca acesta sa fie usor de citit si placut la citit, in acelais timp.
Si daca vorbim despre o lectura placuta, inseamna si alte articole de descoperit si posibiltatea de a gasi fani noi.
Pe scurt, structura articolului tau este ca si rosia pentru mozzarella. Indispensabila.
Foloseste un limbaj accesibil si pe intelesul tuturor. Nu folosi un limbaj complex, vag sau doar unul de specialitate. Cei care citesc articolul poate nu vor intelege nimic. Nu fa deci greseala pe care o fac unii bloggeri de a scrie inainte de toate pentru ei si nu pentru blog.
Foloseste ilustratii pertinente si de calitate. Chiar daca aspectul textul este crucial si ilustratiile pe care le folosesti in articol sunt extrem de importante, chiar cruciale.
Imginile sunt cele care pot facilita lectura unui articol si pot crea anumite “taieturi” sau pauze intre diferitele elemente ale articolului. Articolul va deveni imediat mai simpatic de descoperit.
Ilustratiile pot optimiza atentia internautilor si prezinta mult mai usor informatia textuala.
Ai grija si la SEO. Pentru a reusi sa fii cat mai vizibil on-line, ai nevoie si de un articol optimizat pentru SEO. Un articol are nevoie deci de cuvinte cheie, de un continut clar si bine organizat, cu paragrafe, de linkuri care leaga articolul tau de blog de alte site-uri sau de alte articole din blog. Trebuie sa ai grija la imaginile pe care le folosesti pentru ca si acestea sa fie optimizate.
Inainte de a publica articolul nu uita sa il citesti bine inca o data, sa verifici daca totul este in regula.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.