Lansată în noiembrie 2011, Golden Ruler (Rigla de aur) este o campanie de “educare” a populaţiei din US în legătură cu economisirea apei. Curios din fire am căutat câteva argumente pro şi contra acestei campanii. În timp ce unii consideră aceasta campanie ca lipsită de umor şi fără un impact serios asupra “omenirii”, alţii văd acest spot doar amuzant şi atât. Tu cum vei proceda cu apa pe care o ai la discreţie zi de zi după vizionarea acestui spot?
[youtube id=”1eat4DEA43M” width=”600″ height=”350″]
Agenţia : R&R Partners, USA
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
Nici amuzant, nici cu impact, nici creativ…nu cred ca va prinde la public.
nu stiu de ce dar sunt deacord cu tine.dupa parerea mea o campanie ca asta nu se promoveaza prin glume ci prin educatia populatiei..fara rigla :D