Social media – ce sunt si de ce sa le folosesti

Mediile sociale au devenit indispensabile unei bune strategii de marketing. Cu toate acestea, pentru a le folosi intr-un mod eficient este necesar sa le intelegem perfect natura si utilitatea. Atunci ce sunt mai exact mediile sociale? De ce ar trebui sa le folosim si la ce?

Ce sunt mediile sociale? Mediile sociale desemneaza ansamblul serviciilor care ne permit sa dezvoltam conversatii si intreactiuni sociale pe Internet sau in situatii de mobilitate. Conform acestei definitii a mediilor sociale, acestea prezinta trei mari interese :

  • mediile sociale permit instaurarea unui dialog cu comunitatea, drept urmare o relatie concreta ;
  • mediile sociale permit dezvoltarea unor interactiuni sociale (like, retweet, share), scotand in evidenta un angajament din partea unei comunitati;
  • mediile sociale ne permit sa comunicam cu comunitatea in orice moment, chiar si in situatie de mobilitate. In era smartphone-urilor si tabletelor, tinta noastra este in mod continuu conectata si susceptibila de a primi informatii.

 

Medii sociale, retele sociale, acelasi lucru?

Exista o anumita subtilitate intre cele doua si multe persoane, chiar si cele experimentate, continua sa confunde cele doua notiuni. Retelele sociale nu sunt decat o parte din mediile sociale. Facebook este un social media, la fel ca orice blog sau orice forum existent online.

Principalele medii sociale sunt: Facbook, Twitter, Linkedin, Instagram.  Mediile sociale de sharing au drept scop partajarea oricarui tip de continut, public sau in retea (foto, video, muzica).

Citeste si:  Cine sunt adevaratii creatori de continut?

Mediile sociale de networking au scopul de a crea si de a dezvolta o retea. Viadeo si Linkedin permit spre exemplu crearea unei retele profesionale. Sunt extrem de utile si in cazul unei activitati B to B.

De ce sa folosesti mediile sociale?

Intrebarea din ziua de azi nu ar trebui sa fie: La ce servesc mediile sociale ci mai degraba Cum am putea folosi cat mai bine mediile sociale ?

Mediile sociale sunt indispensabile. O strategie Marketing care nu integreaza mediile sociale in zilele noastre nu este optima. Iata cateva motive pentru care ar trebui sa integrezi mediile sociale strategiei tale de comunicare :

  • mediile sociale permit cresterea vizibilitatii si notorietatii tale ;
  • mediile sociale iti permit sa beneficiezi de mai mult trafic ;
  • mediile sociale iti permit sa relationezi cu clientii in timp real ;

Dar la ce servesc mediile sociale ?

Daca inca te indoiesti de faptul ca mediile sociale te vor ajuta in demersurile tale trebuie sa stii faptul ca nu este de ajuns sa cunosti in teorie definitia mediilor sociale si avantajele acestora pentru a te ajuta cu investitiile. Trebuie sa iti cunosti foarte bine tinta, sa adopti o strategie eficienta, sa folosesti mediile sociale potrivite si sa lucrezi prin intermedoul unui calendar editorial.

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *