Dezvaluiri incredibile despre moartea fotbalistului Emiliano Sala

Apar dezvaluiri incredibile la mai bine de o luna de la prabusirea avionului in care se afla fotbalistul argentinian Emiliano Sala. Niste dezvaluiri care arunca o imensa parte din responsabilitatea unei tragedii, tragedie care ar fi putut fi cu usurinta evitata, si asupra celui care i-a dat unda verde pilotului David Ibbotson unda verde pentru a efectua acest zbor.

Si acesta este fie proprietarul avionului de mici dimensiuni Piper Malibu, David Hendersen, fie agentul Willie McKay care ar fi pus ultimele detalii la cale in privinta transportului lui Sala din Franta in Marea Britanie.

Indiferent de cine se face sau nu vinovat de aceasta tragedie acum nu mai are prea mare importanta. Doua vieti umane au fost sacrificate. Un fotbalist care a costat 20 de milioane de euro a fost lasat sa urce intr-un avion cu un singur motor, pilotat de o persoana care nu detinea licenta pentru acest tip de transport si care era destul de slab pregatit pentru a efectua zboruri in conditi meteo nefavorabile.

David Ibbotson a comis cel putin doua erori grave care i-au costat pe amandoi viata. Conform ultimelor investigatii efectuate pilotul David Ibbotson care este in continuare disparut, ar fi comis cel putin doua greseli grave. Una minora fara vreo consecinta asupra vietii sale si cea a lui Emiliano Sala si una inacceptabila, sinonima cu o condamnare la moarte deoarece este inadmisibil sa fii atat de inconstient ca pentru o suma consistenta de bani sa iti asumi anumite lucruri pe care nu stii daca vei reusi sa le duci la bun sfarsit in cazul unor situatii speciale.

Citeste si:  Scule si echipamente calitative

Prima greseala descoperita, care nu avea cum sa influenteze lucrurile intr-un mod negativ a fost faptul ca pilotul a confundat numarul de inregistrare al avionului Piper Malibu. Astfel, in loc de N264DB a trecut in documente N246DB. O greseala minora, fara vreo consecinta, dar nefireasca pentru o persoana aflata la mansa unui avion.

A doua greseala care are mari sanse sa devina si cauza principala a tragediei, dincolo de problemele cu gheata depusa pe fuselaj si aripi este  faptul ca in astfel de conditii meteo nefavorabile nu se zboara decat executand un zbor care in termeni tehnici se numeste zbor cu instrumente de ghidaj la zbor, or britanicul nu stia sa foloseasca astfel de intrumente, anuntand ca va zbura conform sistemului VFR, folosin doar contactul vizual, ceea ce inseamna ca te ghidezi doar dupa ceea ce vezi pe geam.

Este, drept urmare, imposibil sa pornesti la drum in astfel de conditii, doar privind pe geam, cand afara norii erau extrem de densi, cu cat aparatul de zbor este mai sus, cu atat vizibilitatea este mai redusa. David Ibbotson a luat aceasta decizie si a rezultat atat moartea sa cat si moartea lui Emiliano Sala. Trupul pilotului este in continuare dat disparut, saptamana aceasta se pare ca se vor relua cautarile. Totul depinde daca conditiile meteo vor fi favorabile sau nu echipelor de cautari.

Citeste si:  Pompa submersibila sau hidrofor?

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *