5 etape pentru a transforma talentul si pasiunea intr-un veritabil business

Ai practicat vreun sport, ai fost capabil de perfrmante inalte, dar iata ca nu ai devenit campion, din pacate. Te-ai decis insa sa faci din asta o afecere profitabila? Foarte bine.

Adori tot ce tine de domeniul patiseriei, inventezi fara incetare, noi compozitii, noi combinatii sau noi platinguri? Ai din ce in ce mai multi admiratori si vor sa le faci tot mai multe preparate? De ce nu ai transforma acest talent intr-o activitate lucrativa?

Ai un blog unde scrii despre mai multe activitati sau diverse subiecte? Atragi din ce in ce mai multi cititori cu privire la intrebarile la care stii sa raspunzi cu brio sau la problemele stringente ale colectivitatii pe care le dezbati?

Ce poate fi deci mai simplu decat atat?

Treci de la talent la ideea proiectului. Pasiune sau talent, avantajul este ca tu stii deja pe de rost domeniul in care vrei sa activezi, dar si anumite nevoi mai mari sau stringente a celor care graviteaza in jurul domeniului tau de activitate.

Acest lucru iti va facilita demersurile. In acest stadiu este mai mult vorba despre o ipoteza de la care poti porni si pentru care poti folosi metodele clasice de brainstorming pentru a o dezvolta.

Da frau liber imaginatiei. Iata o idee pas cu pas cu privire la ce poti face sau utiliza pentru a duce ideea de la stadiul de proiect mai departe. Alege un cuvant care corespunde cel mai bine pasiunii sau talentului. Poti lua de exemplu «  inot », « patiserie », « scris ». Scrie acest cuvant in mijlocul unei table si foloseste metoda hartii euristice. Trage linii si scrie cuvinte in legatura cu aceste domenii.

Citeste si:  Cum sa-ti cultivi pasiunile

Astfel ca, prin asocierea de idei vei forma un paianjen cu o mie de picioruse care dau nastere la noi conexiuni.

Exploreaza mediul pasiunii sau talentului tau cu lupa. Pentru sportul acvatic de exemplu, trebuie sa te gandesti la infrastructura, la material, la tinuta sau la locurile de practicare ale acestora. Pentru patiserie – ustensile, retete, ingrediente, locuri de vanzare sau de degustare. Iar atunci cand vorbim despre un blog sau scris avem articole, idei, tendinte, dezbateri, etc.

Pune la cale proiectul. Vorbeste cu mai multe persoane din anturaj sau din domeniul tau de expertiza si prezinta-le ideile sau proiectul tau. Aduna in fiecare zi idei noi sau elemente pretioase.

In acest stadiu, ascultarea activa si luarea de note este una extrem de importanta. Sunt cele care vor completa harta ta mentala. Persoanele din jurul tau sau din acelasi domeniu ca si tine sunt cei mai buni aliati ai tai si va trebui sa tii cont de fiecare parere pentru a te perfectiona.

Treci de la proiect la nisa de business. Ai retinut nevoile clientilor vitali? Foarte bine. Inima afacerii tale este cea care raspunde unei necesitati vitale. Imagineaza-ti ce ar putea spune clientii tai, ce produse le-ar putea lipsi sau cum ai putea ameliora estetica produselor pe care vrei sa le propui. Deci?  Cum ramane?

Citeste si:  CRM Design şi pasiunea născută din altă pasiune

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *