Campania ”Be Stupid ” de la Diesel

În urmă cu ceva timp Diesel iniţia o nouă campanie puţin controversată datorită mesajului pe care îl transmitea.

Dacă toţi ne îndeamnă să fim deştepţi -” Be smart” , Diesel este cel care ne spune să fim prosti- ”Be stupid” pentru că cei proşti au curaj/tupeu  – ”have balls”.

În spatele acestei campanii stă o filosofie :

”Ca  baloanele, suntem plini de speranţe şi vise.  De-a lungul timpului o singură propoziţie se strecoară în vieţile noastre: ”Nu fi prost”.  Această propoziţie este distrugătoare de posibilităţi. Lumea e plină de oameni deştepţi care fac tot felul de lucruri inteligente. Ei bine, noi suntem cu proştii. Prostia este cea care urmăreşte o viaţă fără regrete. Deştepţii pot  avea creierul …dar prostul are tupeul. Inteligentul ar putea să recunoască lucruri pentru modul în care acestea sunt, dar prostul vede lucrurile care ar putea să fie. Deştepţii critică, proştii creează. Deştepţii pot avea planuri … dar proştii  au poveşti. Nu este un lucru deştept să nu-ţi asumi riscuri , este un lucru stupid.

Pentru a fi  prost trebuie să fii curajos. Prostul nu se teme să eşueze. Prostul ştie că există lucruri mai rele decât eşecul … faptul că nici nu încearcă.

Inteligentul a avut o idee bună, şi această idee a fost o prostie. Nu puteţi păcăli un prost. Nici nu încercaţi măcar. Amintiţi-vă numai:  fiind prost poţi fi cu adevărat genial.”

(Sursa : Diesel)

Citeste si:  Toyota Camry - Reinventat

Din punctul meu de vedere este extrem de riscant să promovezi în acest mod  un produs şi cu atât mai mult cred că este nevoie de un om deştept să înţeleagă cu adevărat o astfel de campanie :) Apreciez încă creativitatea de care s-a dat dovadă şi modul original. E altceva , e diferit şi uneori tocmai asta poate să fie reţeta succesului.

Şi acum vă las în compania print-urilor folosite în această campanie cu rugămintea să-mi spuneţi voi ce părere aveţi : ” Be smart ” ori ” Be stupid” ?

 

Have a break…have an AD BREAK!

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

8 thoughts on “Campania ”Be Stupid ” de la Diesel

  1. Cred ca asta e cea mai buna alegere si ar fi mers un mix de campanie cu ''trebuie sa fi destept dar nu sa risti din cand in cand''

  2. "Deştepţii pot avea creierul …dar prostul are tupeul." – ca mare dreptate au! Tocami de aia ar trebuii sa gasim un echilibru. Adica sa fim destepti dar si suficient de "prostii" sa avem curajul sa ne afirmam…

  3. Cred ca in general cei destepti au tendinta de a gandi mai mult si a nu actiona .. poate e bine sa avem un echilibru intre cele doua lucruri, insa nu pot fi neaparat de acord ca trebuie sa fi prost ca sa ai tupeu..

  4. Nu i-as numi neaparat prosti dar sunt unii care isi asculta inima si cred ca de cele mai multe ori eu de suferit :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *