Care este cel mai important element al unui articol ?

 Într-o societate în care suntem bombardați cu mii de mesaje promoționale pe zi, este tot mai greu să câștigi atenția oamenilor, dar apoi să îi mai și convingi să facă ceva, iar singurul lucru care poate face asta este titlul articolului.

 Dar dacă oamenii sunt imuni la ceea ce le spunem, ce putem face?

Să învățam să evidentiam din titlu, beneficiile pe care le oferim celui ce ne acordă atenție. Titlul este primul contact cu cititorul și ce este mai provocator, este că avem doar 2-3 secunde să îi atragem atenția înainte că utilizatorul să dea pagină, să schimbe postul, să dea clic pe alt articol.

Un titlu bine scris face diferență dintre două articole de același fel. Dacă scrii un titlu bine, ai mai mult de jumătate din treabă făcută.  Scrie un titlu bun și vei știi exact ce trebuie să urmărești, vei face foarte ușor legătură între titlu și text, titlul fiind cel care te inspiră să creezi un text bazat pe beneficii.

Răspunde la intrebarea: “€œCe-mi iese mie dacă citesc acest text ?

Răspunzând la întrebarea această, extragi beneficiul principal, sau beneficiile generale, cu ajutorul cărora poți să faci legătură dintre titlu și text.

Titlul trebuie să reflecte conținutul sau să conțină cuvinte cheie care se găsesc în interiorul textului pe care tu îl dezvolți.

Citeste si:  Top 5 tendinte de blogging de urmarit in 2025

Făcând această legătură, între titlu și text, vei comunică mai multe cititorului, iar titlul tău va reflectă realitatea care este prezentată în text.

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *