SuperBlog 2012, prin ultima probă, mă roagă frumos și respectuos să dau idei de promovare. Să spun cu ce aș contribui eu dacă aș fi în echipă, sau partener. Înțelegeți ideea!
Țin să precizez că unele dintre cele de mai jos au fost deja făcute, iar eu aprob metoda de promovare enumerând-o în articol. Acum, trebuie să îmi imaginez că sunt partener media SuperBlog 2012, parte din familia unor sponsori precum RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro.. Nici nu e cazul să am emoții, nu???
Mie mi-ar fi plăcut să interacționez cu SuperBlog-erii edițiilor trecute, în calitate de organizator. Să fac un fel de SuperBlogMeet, și să îi invit să povestească experiența. Să povestească cum au ajuns să participe la SuperBlog, ce dificultăți au întâmpinat, ce i-a făcut să reziste.
De asemenea, aș invita la discuții și participanții care sunt de cealaltă parte a competiției: sponsorii, organizatorii. Aș arăta bloggerilor că și aceștia sunt, la rândul lor, entuziasmați să facă parte din SuperBlog, să interacționeze cu ei.
Bineînțeles, aș tura la maxim rețelele de socializare. Mi-aș băga năsucul în toate grupurile cu bloggeri de pe Facebook, și aș da șfară-n țară.
Aș încuraja SuperBloggerii să țină legătura și după competiție. Fără sponsori, fără politețuri. Din când în când, la un ceai de sunătoare, vorba aceea, unii în București, alții în Timișoara, alții în Constanța. Nu este o metodă ce ar avea efect imediat, însă cu siguranță ar produce ecou suficient cât să se propage spre edițiile viitoare.
Și, cred că aș evidenția probele prin care poți câștiga fiind cel mai bun la un articol. Le-aș face eventual mai multe, cu riscul de a le face mai mici. Sunt foarte mulți bloggeri talentați în competiție, și mi s-a întâmplat să mă uit peste unele articole și să mă întreb cum de nu mi-a venit și mie așa idee de nota 20!
Dap…cam asta aș face eu! Tu ce ai face?
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
Buna, Luciana. E greu sa fii organizator, ai o mare raspundere. Trebuie sa creezi o competitie, s-o organizezi, s-o promovezi, sa evaluezi (si asta este destul de greu: cui sa ii dai mai multe puncte. Nu e usor sa fii impartial). Apoi, cand promovezi, trebuie sa o faci in asa fel incat cand "iti bati nasucul" :) in grupuri sa nu superi moderatorii, sa iti permite mesajele si asa mai departe. Sa stii ca eu as pune accent si pe intalnirile offline, la un ceai cum ai zis, cuceresti mult mai repede face to face. Eu as face tot ce ai zis tu, deci nu am ce adauga. :)
Multumesc! Uite, eu si Kathy am participat la gale si sa stii ca bloggerii, organizatorii si sponsorii sunt de nota 20 si in realitate. Si impactul unei persoane este mai mare fata in fata. Blogul te pregateste, ai asteptari, stii cam ce si cum, Dar nu este nimic mai placut decat sa cunosti persoane care se ridica la asteptarile tale sau chiar le depasesc!
P.S. Multumesc pentru sustinere! Vad pe aici ca imi esti cititor fidel. Sa stii ca apreziez!