Chiar daca a aparut de doar cativa ani, fenomenul social media evolueaza cu cea mai mare viteza. Oare ce ne rezerva retelele sociale pentru anul 2020? Vei afla in cele ce urmeaza.
Mai multa confidentialitate, mai multa siguranta. Un veritabil soc pentru internauti, scandalurile recente in cauza conturilor piratate, a sensibilizat mai mult internautii cu privire la chestiunile de securitate. Imposibil sa nu folosesti o retea sociala, fara sa iti lasi acolo datele personale si utilizatorii incep sa se sature de asta.
Abonatii conteaza de acum inainte pe gigantii internetului pentru a le asigura mai bine siguranta datelor pe care le colecteaza. Ce isi doresc mai mult? Ca informatiile lor sa nu mai fie partajate peste tot.
Deci toate retelele sociale pun mai mult ca niciodata accentul pe siguranta si confidentialitate.
Videoclipurile devin principala sursa de continut. Daca YouTube este azi al doilea motor de cautare dupa Google acest lucru se intampla pentru ca propune un continut video in exclusivitate. Videoclipurile sunt un continut foarte polivalent si atragator, care ne da o imagine reala cu privire la ce se intampla.
Mai multa autenticitate, pentru a evita ceea ce se numeste social burn out. Retelele sociale au un adevarat impact asupra sanatatii utilizatorilor. Si pentru ca Instagram sa devina si mai sanatos, s-a anuntat testarea unei versiuni fara Like asta pentru a nu se simti o presiune constanta si pentru a se limita orice cincurenta.
Tik Tok este din ce in ce mia utilizat datorita creativitatii. Videoclipurile scurte, amuzante si foarte dragute aici au un adevarat succes. Creativitatea este aici la cote maxime si oricine poate sa faca un videoclip foarte amuzant care sa atraga mii de vizionari.
Realitatea augmentata din ce in ce mai populara. Prima platforma care a implementat realitatea augmentata, Snapchat a deschis cala pentru alte retele sau platforme. Si totusi, aceasta tehnologie nu se opreste doar la a propune filtre cu animale. A devenit o adevarata oportunitate pentru marci care vor sa dea o mai mare dimensiune produselor lor. De acum inainte, utilizatorii pot folosi produse de machiaj sau coafuri direct de pe Snapchat.
Retelele sociale, prima sursa de informatie. Peste 47% dintre utilizatorii de 18-34 de ani, prefera sa descopere informatiile noi mai ales de pe retelele sociale. Mai degraba decat de la televizor sau din ziare, care au devenit deja ceva obisnuit.
Se pare deci ca Internetul va inlocui incet dar sigur televizunea sau ziarele si este o tendinta care se confirma si in 2020. Pe langa toate informatiile care sunt la indemana, retelele sociale mai pot sa fie folosite si pe post de motoare de cautare. Din ce in ce mai multi internauti se folosesc de retelele sociale pentru a gasi unele informatii specifice.
Algoritmul este din ce in ce mai inteligent. Retelele scociale au implementat deja inteligenta artificiala in algoritmul lor. Iar in anul 2020 va fi si mai prezenta. Informatiile tip fake news vor fi filtrate intr-o maniera mai avansata decat acum. De altfel, datele recoltate de pe retelele sociale devin din ce in ce mai complexe.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.