Tu cât de des te implicit în evenimentele caritabile?

 

Fiindcă tocmai am primit de la Răzvan Bucur un mail în care îmi prezenta campaniile pe care le susţine şi fiindcă am hotărât să pun osul la promovarea acestui gen de evenimente am hotărât să vi le împărtăşesc şi vouă, pe scurt:

 

a. Campania IKEA, care pentru fiecare jucărie cumparătă până pe 24.12 donează 1 euro către UNICEF şi Salvaţi Copiii. Detalii aici, mai multe modele de jucarii aici.  Pentru a răspandi vestea, s-au trimis jucărele la vreo ~50 bloggeri&online people.

b. Campania Prieteni UNICEF, care e în derulare, şi prin care UNICEF caută donatori lunari din rândul celor care au card la BRD( oamenii completeaza un formular prin care lunar li se ia din cont ce suma vor ei, dar minimul e de 5 lei) Demarat acum o lună doar in Bucuresti, programul a avut un extraordinar succes şi de puţin timp a început şi în Constanţa şi Cluj. Detalii aici

c. o componenta a Campaniei “Hai la scoala” (fostul Viitorul Copiilor începe la şcoală), care este o campanie de promovare a unor modele pozitive de copii rromi care au reuşit în viaţă  nerenunţând la şcoală. Pe www.scoala.sustineunicef.ro vor exista noi pagini de conţinut cu testimoniale de la profesori, doctori&co de etnie rroma, un material foarte emoţionant video cu ei si alte cele. 

Citeste si:  Secrete de cariera de la Steve Jobs

 

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *