Vorbitul în public: training

Cum să ţii o prezentare în faţa unui public înseamnă să ştii să creezi o impresie puternică, folosind atât cunoştinţele despre subiect cât şi cele despre psihologie.

Spre exemplu, cât timp ai pentru a capta atenţia publicului? Dacă subiectul este interesant şi dacă vorbitorul este un bun prezentator, publicul se poate concentra pe prezentare cel mult 7-10 minute. Dacă subiectul nu e interesant sau dacă vorbitorul nu ştie să menţină interesul, atunci publicul se va concentra cel mult 7 minute dacă nu mai puţin.

Iată de ce sunt necesare cunoştinţele despre tehnicile unei prezentări în public. Luna aceasta, pe 12 februarie 2015, are loc un training pe tema “Training Public Speaking & Presentation Skills” la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, Bucureşti, între orele 10.00 – 17.00. Aşa ne anunţă site-ul www.trainyourbrain.ro. Taxa 450 lei plus TVA. Programul este următorul:

10.00 – 10.30 Înregistrarea participanţilor & welcome coffee

10.00 – 13.00 Valentin Hanga, Senior trainer
1. Definirea participanţilor implicaţi în prezentare. Analiza publicului
2. Definirea tipologiilor comportamentale ale participanţilor, după modelul LIFO
3. Definirea structurii prezentării

13.00 – 14.00 Dejun

14.00 – 16.30 Valentin Hanga, Senior trainer
4. Dezvoltarea elementelor de analiză comportamentală(limbaj non-verbal) necesare prezentării
5. Design-ul speach-ului
6. Încheierea prezentării: concluzii, speech şi atitudine

Citeste si:  Veriga lipsa pentru securitatea locuintei: interfon pentru bloc

De obicei, training-urile ne deschid cheful spre noi experienţe. Ne entuziasmează şi pe noi energia şi pasiunea transmise de cei care le organizează. Poate şi acestea sunt urmarea abilităţilor de prezentatori!

Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *