Dacă tot suntem în perioada de după petreceri, doream să vă prezint această reclamă a lui Harvey Nichols, care ne atrage atenţia asupra” mersului ruşinos” (walk of shame) de după.
Prezintă tinere care sunt îmbrăcate în costume de clubbing, având mersul dizgraţios şi hainele șifonate. Harvey Nichols anunţă o colecţie prin care promite că aceste probleme vor dispărea, aducând la sfârşitul clipului o tânără într-un outfit clasic, ale cărei regrete persistă doar în mintea ei.
Ce mi-a plăcut e faptul că această campanie încurajează cititoarele să își povestească propriile trăiri pe hastagul menționat la sfârșitul reclamei: http://www.twitter.com folosind #walkofshame sau să ne-o povestești nouă.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
Frumos..mi-a placut ! O varianta o poate constitui si un taxi :))
Perfect de acord. Mai bine platesti un taxi decat sa te afisezi asa sau iti investesti banii in haine scumpe.