Cu toţii suntem consumatori de produse sau servicii. Fie că ne achiziţionăm un produs din magazin, fie că achiziţionăm un serviciu turistic şi nu numai, fie că comandăm online, avem drepturi fundamentale ce trebuie respectate.
Astfel că la TV circulă 3 spoturi publicitare în care sunt prezentate situaţii nu prea frumoase, dar reale din România. Statisticile spun că peste 50% din români nu îşi cunosc drepturile de consumator, iar peste 50% din cei ce cunosc, nu le pun în aplicare “pentru că nu vor să se complice”.
Situaţia 1. Cumperi un produs din magazin şi nu funcţionează.
Situaţia 2. Achiziţionezi un produs de pe un magazin online şi produsul nu corespunde cu ceea ce era prezentat pe site.
Situaţia 3. Achiziţionezi un serviciu turistic ce nu corespunde cu oferta făcută.
Astfel că dacă vreodată vă aflaţi în una din situaţiile de mai sus, trebuie să sunaţi imediat la ANPC – Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor la numărul 021/310.63.75 sau 021/9660 pentru Municipiul Bucureşti. Pentru a afla numerele de telefon pentru judeţul din care faceţi parte, urmaţi următorul link.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
De ne-ar fi respectate mereu drepturile…
Da, stiu … dar totusi trebuie sa luam atitudine