Marketingul are are o importanta deosebita, dar exista antreprenori din Romania care nu inteleg acest lucru, ceea ce se traduce in pierderi considerabile pentru companii.
Din fericire, exista anumite trucuri lesne de inteles pentru toata lumea care te pot ajuta sa comunici publicului tinta mesajul tau intr-un mod eficient si pe care le vom prezenta in cele ce urmeaza:
1. Comunica mesajele intr-un limbaj lesne de inteles si fii cat mai original.
In centrul campaniilor tale de marketing trebuie sa pozitionezi canalele de social media deoarece sunt gratis, in primul rand, au milioane de utilizatori la nivel mondial si te pot ajuta sa te apropii de acestia la un nivel mai personal. Oamenii au tendinta de a ramane fideli unui brand pentru un timp indelungat daca stiu cine este persona care se afla in spatele acestuia. Chiar si campaniile de newsletter vor fi mai eficiente daca mesajul acestora este scris intr-un limbaj usor de inteles si cat mai personal.
2. Fa rost de testimoniale
Roaga-ti colegii, prietenii sau cunoscutii din cercul tau de prieteni de pe grupurile se socializare sa scrie testimoniale despre compania ta. Acelasi lucru il poti cere chiar si clientilor care au avut o experienta placuta de-a lungul timpului alaturi de brandul tau.
Oamenii au tendinta sa devina clienti si sa achizitioneze produsele tale daca au un cunoscut care este multumit de relatia de colaborare cu compania ta. Testimonialele au un potential foarte mare de viralizare si pot astfel ajunge la un numar foarte mare de persoane pe care, probabil, nu le-ai putea atrage prin intermediul altor mijloace de comunicare.
3. Imaginile sunt foarte importante
Probabil ati observat ca foarte multe persoane care au conturi pe retelele de socializare dau share la imagini de diferite feluri: amuzante, inspirationale, sarcastice, etc.
Aceste imagini, la fel ca si testimonialele, au un potential enorm de viralizare si pot strange foarte multe like-uri crescand astfel vizibilitatea site-ului tau in mediul online. Poti angaja o persoana cu experienta care sa realizeze aceste imagini astfel incat sa prezinte brandul tau fara a transmite un mesaj publicitar agresiv, aceasta fiind inca o metoda foarte buna de a comunica cu potentialii clienti.
4. Organizeaza diverse concursuri
Cu totii stim ca oamenii sunt foarte incantati atunci cand au posibilitatea de a castiga ceva si mai ales atunci cand acel “ceva” este un obiect dificil de achizitionat sau cu un pret destul de maricel.
Trebuie sa te asiguri ca premiile pe care le oferi sunt suficient de interesante incat sa deschida conversatii pe tema lor, iar oamenii sa fie tentati de a le recomanda prietenilor sa participe la concursurile organizate de tine.
Iti poti promova concursurile cu ajutorul Facebook ads, unde poti seta publicul tinta al campaniilor tale pentru a ajunge cat mai usor la clientii interesati de ceea ce ofera brandul tau.
5. Informatia inseamna putere, iar tu trebuie sa fii constient de asta
Informatia reprezinta un factor esential in orice activitate, iar cunoasterea foarte buna a domeniului in care activezi, a propriei companii si a concurentei reprezinta un atu important. Nu incerca sa creezi un brand pentru toata lumea, ci studiaza-ti bine publicul tinta, afla-i nevoile si ce ii ofera competitorii tai, iar apoi creaza un produs care sa satisfaca aceste nevoi si care sa fie mult mai bun decat cel al concurentei.
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.