“Iar trebuie să ajung la bancă să îmi plătesc rata. Nesimțiții, hoții, mincinoșii”.
Cam aceasta este reacția tuturor când ne gândim la bănci. Ne simțim înșelați, furați, mințiți. Ne-am pierdut orice urmă de încredere în sistemul bancar și cumva nu mai suntem dispuși să oferim nici cea mai mică șansă nimănui. Nu ne mai atrage nicio ofertă “irezistibilă”, pentru că știm că în spatele ei se află multe detalii pe care noi o să le aflăm exact în cele mai nepotrivite momente (după semnarea contractelor).
Am și eu niște întrebări:
1.Câți dintre voi ați citit un contract înainte de a-l semna?
2.Câți dintre voi ați înțeles termenii contractului?
3.Câți dintre voi aveți un consilier financiar?
4.Câți dintre voi ați cerut un contract acasă pentru a-l studia?
5.Câți dintre voi ați revenit la bancă cu întrebări/nelămuriri/propuneri, după ce ați citit un contract?
Din proprie experiență, vă spun că foarte puțini. Marea majoritate a oamenilor când intră într-o bancă, au un singur gând: Vreau bani! Cât mai mulți și cât mai repede. Sunt atât de copleșiți de această dorință, încât uită părțile esențiale: când ceri ceva, ai grijă ce trebuie să oferi în schimb. Asigură-te că ai înțeles exact și că vei putea să îți respecți obligațiile. Am avut de-a lungul timpului clienți care nu aveau nici cea mai mică idee în ce se bagă. Nu îi interesa, nu întrebau, pur și simplu semnau. Am încercat de fiecare data să explic fiecărui client în parte produsul, să mă asigur că știe ce a “cumpărat”, că a înțeles cum funcționează, că e potrivit nevoilor lui.
Am avut și clienți cu care am stat mai mult de două ore la discuții. Au avut întrebări, am discutat despre situații ipotetice care ar putea apărea, au studiat contractul, au avut întrebări. Și nu, nu i-am înjurat, nu am gândit urât despre ei. Până la urma ăsta e jobul meu, asta e ceea ce trebuie să fac. Mă bucur când întâlnesc astfel de oameni, pentru că știu că va fi o vânzare de calitate.
Dragi români! Nu vă temeți să întrebați ce nu ați înțeles. E perfect normal.E dreptul vostru sa fiți informați corect. Nu semnați decât în momentul când sunteți siguri că ați înțeles produsul(ce fel de produs e, cum se folosește, perioada de timp contractuală, termenii de încheiere a contractului în cazul în care nu mai sunteți mulțumiți). Apelați la un consilier financiar, care vă va ajuta, vă va sfătui, vă va îndruma spre produsul potrivit nevoilor voastre. Nicio bancă nu își dorește să vă fure banii. Sunteți taxați pur și simplu pentru neatenție, pentru graba cu care ați semnat un contract fără a știi de cele mai multe ori ce presupune.
Și acum să vă aud și pe voi. Ce experiențe neplăcute ați avut cu băncile?
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.
In afara faptului ca uit de faptul ca am cont si sa platesc taxa aferenta care nu ar trebui sa fie, ca in alte tari si ca nu ma anunta cat dureaza orice tranzactie si intarzie cu diverse, nici una: sunt genul pisalog care citeste fiecare contract, ma sfatuiesc cu cei care sunt in domeniu sau au experienta in legislatie si intreb 100 de intrebari, daca lipsesc 1 leu din cont a doua zi sunt la banca :)
Din punctul meu de vedere tu esti clientul perfect!:)
Un contract ar trebui sa fie o intelegere intre parti, nu japcile care se practica in sistemul bancar si in oricare alt sistem furnizor de servicii.
Il citesti, il intelegi, dar poti schimba ceva, poti negocia?
Am beneficiat de "sfatul" unei doamne consultante si am facut o refinantare din cauza careia si azi imi musc mainile de ciuda.