Blends iti permite sa creezi un flux personalizat de Reels intr-o conversatie privata sau intr-o discutie de grup, pentru a stimula discutiile in jurul continutului platformei.
Rezumat:
Blends, un „playlist partajat” Reels
Descoperita de TechCrunch in martie, aceasta functie, care pare sa fie in curs de lansare, permite utilizatorilor sa creeze „un feed Reels partajat care reuneste recomandari care sunt susceptibile sa va placa tie si prietenilor tai”, explica CEO-ul platformei. Acest feed personalizat, accesibil prin invitatie, poate fi lansat in cadrul unei conversatii private sau al unei discutii de grup. Acesta este alimentat zilnic cu continut nou recomandat de algoritm membrilor conversatiei.
Cu alte cuvinte, aceasta functie se bazeaza pe conceptul Multiplayer Mixes de la Spotify. Liste de redare colaborative bazate pe obiceiurile de ascultare ale participantilor, cu piese care sunt susceptibile de a atrage intregul grup.
Potrivit capturilor de ecran publicate de Instagram, tot ce trebuie sa faceti pentru a crea un Blend este sa deschideti o conversatie privata sau un chat de grup. Apoi sa faceti clic pe cele doua emoticoane din partea de sus a ecranului. Membrii conversatiei vor putea apoi sa se alature acesteia facand clic pe butonul Join blend.
Instagram vrea sa isi recapete dimensiunea comunitara
Ideea din spatele lansarii acestei functii, care – in mod neobisnuit – nu a fost imprumutata de la TikTok, este de a reinjecta o dimensiune sociala in Instagram, prin incurajarea schimburilor private in jurul continutului postat pe platforma, dupa cum subliniaza TechCrunch. Cu Blends, reteaua sociala Meta isi propune, de asemenea, sa creasca timpul de vizionare si durata de utilizare. Doi indicatori la care este inca in urma principalului sau rival. In februarie 2025, un utilizator activ a petrecut 32 de ore si 48 de minute pe luna pe TikTok. Asta comparativ cu 11 ore si 39 de minute pe Instagram, potrivit studiului anual realizat de We Are Social si Meltwater.
Incepand din ianuarie, Instagram si-a intensificat eforturile de a capitaliza situatia dificila cu care se confrunta TikTok, al carui viitor in Statele Unite este incert. In ultimele luni, platforma Meta a introdus noi optiuni pentru mesajele private, a implementat agentul sau conversational Meta AI si a efectuat o serie de experimente, cum ar fi testarea unei functii Republish sau a „publicatiilor blocate”. De asemenea, se pregateste sa lanseze Edits. Aceasta din urma este o aplicatie de editare video cu functii bazate pe inteligenta artificiala, conceputa special pentru a concura cu CapCut.
Sursa: https://www.blogdumoderateur.com/instagram-blends-playlist-collaborative-reels-partager-entre-proches/
Daca esti in cautare de advertoriale SEO, cei de la www.SeoPower.ro iti pun la dispozitie o lista de cateva sute de site-uri pe care poti face link building.